joehoe!! Vandaag de eerste echo...............

A

Anoniem

Guest
Eindelijk is de dag gekomen, de eerste echo heb ik straks om half 11. Ben zo benieuwd hoe alles is. Ik ben de laatste tijd een beetje angstig of alles wel goed is. En dan zit er ook nog een kans in dat het een tweeling is.........spannend. Maar denk zelf van niet hoor. We gaan straks met z'n   drietjes, mijn man, dochter die het allemaal helemaal fantatisch vind en ik moet natuurlijk ook mee. O en eindelijk kom ik eracher hoe ver ik nou precies ben!

groetjes wendy

Hoihoi,

spannend he die 1e echo. Ik heb zelf dan heel vroeg de echo gehad met 7 weken, maar ook bij ons zat er de kans in dat het een tweeling zou kunnen zijn. (is het niet hoor) Dus ik weet hoe erg je ervoor in de zenuwen kunt zitten. Laat even weten hoe het gegaan is. Ben erg benieuwd. Veel plezier.
Naatje

Hai,
Succes en veel plezier voor straks!!
Groetjes Lillian

Hey Wendy,

Heel erg veel plezier vandaag! Geniet ervan, want het is een hele mooie ervaring om je kindje voor het eerst te zien!

Laat je nog horen of het er een of twee zijn?

Liefs,

Danielle (34+4 zwanger)

Ja hoor alles goed..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeeeeh. Het was echt leuk, mijn man zat vol bewondering en mijn dochtertje kon het niet zo goed begrijpen. Ze zag natuurlijk daar geen baby in. Een muisje!

We hebben het hartje zien kloppen, en de beentjes zien trappelen! echt heel leuk..... Kyra vond alle kadootjes die we meekregen wel heel erg leuk haha. Er werd me trouwens al aangeraden om vroeger te stoppen met werken tenminste 1 dag minder. Ik heb een staand beroep en erg druk sta namelijk in een winkel. Met weinig pauzes, en gladde vloer. Ik krijg al last van mijn rug, en spataderen!!!!!!!! Ik weet echt niet hoe ik dit moet vertellen. Maar ja we zien wel.

Het is dus trouwens geen tweeling!

Ik voel me nu helemaal zwanger!! KAN WEL EEN GAT IN DE LUCHT SPRINGEN.  

18 APRIL   gaan we weer en gaan we naar het hartje luisteren.

onwijs gefeliciteerd en lekker geniet. maar nu heb je in je enthousiasme nog niet vertelt hoever je bent hihi was even nieuwsgierig

Terug
Bovenaan