joehoe, waar is iedereen

Hallo

Waar is iedereen? Wat is het hier rustig de laatste tijd. Sinds het item over de oudbezoekers van de site, mis ik juist de groep die hier tegenwoordig altijd is. L81, Duckie, Janinevandervinne, mama uit kreta Jacolien, Asja enz. ( hopelijk nu niemand vergeten, ik wil niemand voor het hoofd stoten.)

Ik zou het leuk vinden als het hier weer gezellig wordt....'/

Carina

Helaas heb ik nietr iedere dag een pc tot mijn beschikking, maar als het even kan, kijk ik even op jongegezinnen. En inderdaad is het niet altijd even druk. En zo missen er inderdaad een paar bekende gezichten, L81, nienke79, duckie enz. Het zou wel jammer zijn als het nog stiller wordt, sinds de "oude bezoekers"zijn geweest........

Janine

Ik zelf zit hier pas een paar maanden maar vond het idd altijd druk en gezellig. Er was altijd wel iets om op te reageren of gewoon lekker te lezen wat andere bezig hield. Maar tegenwoordig is het stukken minder.
Dus meidens: "Jullie worden gemist,kom snel terug!!!!"

liefs cobie

Hoi!

Het is vandaag m'n 1-na-laatste- 'vakantiedag', maandag ga ik weer aan t werk, t/m augustus, dan zwangerschapsverlof....
Carina, hoe is t met kleine Jojanneke???
Zijn jullie al een beetje gewend?

groetjes,Priscilla

Joe hoe ik ben er nog hoor! Ik voel me vereerd dat ik bij de   ''die hards'' genoemd word.
Ik kijk dagelijk op dit forum, maar het viel mij ook op dat het vrij rustig is.
Dat komt denk ik omdat onze kids nu echt groter worden en we niet zo veel dringende vragen meer hebben denk ik!
Maar ik ben nog steeds verslaafd aan dit forum, het is zo'n gewoonte om regematig te kijken.

groeten ELke

ik ben er ook nog hoor! Maar de laatste dagen hebben we het best druk gehad. En ook op m'n werk (waar ik vaak wat tijd van de baas besteedde op het forum... oeps!) is het de laatste tijd weer wat drukker. Vandaar...

Nu zit ik dus ook weer in de baas z'n tijd... Toch nu maar snel weer even aan 't werk. Over een half uurtje ben ik lekker vrij, dus vanmiddag weer genieten van het heerlijke weer!!! Yay...

Groetjes,
Jacoline.

hoihoi,

ik schaam me diep,het is inderdaad al een tijd geleden!!!ik zit ook op een ander forum sinds kort en ben ook weer aan het werk en op mijn vrije dagen wordt ik beziggehouden door een spelletjesfreak

maar ik beloof beterschap!!!ik kom snel alles bijlezen en reageren!!

ik ben er nog wel,maar niet te vaak!!!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan