joehoe zwanger!!!!!

A

Anoniem

Guest
hye meiden,
ik ben een poosje niet op het forum geweest ivm miskraam vorige maand ik moest ff rust nemen en wilde er ff niet mee bezig zijn. dat is ook gelukt ik heb niet gekeken wanneer me eisprong was en heb er n iet aan gedacht we hebben gewoon geklust wanneer wer zin hadden.
ik was vanmorgen nog niet ong na een cyclus van 33 dagen dus ben snel een test gaan halen en JA HOOR BEN WEER ZWANGER!!!!! ben heel blij maar tegelijker tijd heel bang ben bang dat het weer mis gaat.
ik zal wat glittertjes strooien hier voor iedereen ************************ ******************* ************************
xxx
sabrine

Hee

SUPER GEFELICITEERD!! Het gaat nu vast helemaal goed komen!!!
Geniet ervan!

Liefs!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wens je een hele fijne zxwangerschap toe en dat je weer snel je vertrouwen terug krijgt en daardoor je angst achter je kunt laten liggen zodat je heerlijk kunt genieten van deze zwangerschap!

Liefs,
Ikky

Gefeliciteerd meis!!!
Niet te veel zorgen maken he, athans proberen niet te doen.

Liefs, Nadine.

Gefeliciflapstaart!!!

Geniet er lekker van en ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!

Ik wens je een hele  fijne zwangerschap.

Liefs,

Tammy

* JUMP*       *JUMP*
Ik vergat naar die zwangerschapsdinges te springen...

hoi hoi

Proficiat hoor!! een heerlijke zwangerschap gewenst! Zo ging het dus bij mij ook, had in juni een MK daarna lichaam ff rust gunnen en er niet mee bezig zijn en idd alleen klussen als we zelf zin hadden en ook meteen zwanger weer!! Ben nu 7 weken en gaat prima!! Jij ook veel succes al zal het nog wel ff spannend blijven hoor!

liefs sweety (7w zw)

Terug
Bovenaan