Joehoe zwanger!!!

Hi allemaal,

Een paar dagen geleden positief getest! Super spannend, want nog niet helemaal in de planning haha. Onze dochter Saar is gisteren een half jaar geworden (17/10/11) dus het is nogal snel gegaan!

7 mei eerste echo - 18 december denk ik uitgerekend, maar ik heb werkelijk geen idee wanneer ik precies voor het laatste ongie was haha.

Pittige tijden, maar heb er heel veel zin in!

Liefs S

Lieve Suzanne,

Van harte gefeliciteerd en welkom bij de December mama's! Ook gefeliciteerd met jullie dochter Saar!! Wat gaat de tijd dan hard (denk ik)

Jeetje, indd heel snel maar dat mag het geluk niet in de weg staan....Ga lekker genieten en op naar jullie eerste echo, spannend!!

Liefs Lynn.

Hallo Suzanne,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, die pittige tijden komen straks ook helemaal goed. Lekker genieten van je dochtertje en je wondertje!

Liefs

Hi Suzanne,

van harte!

Echt leuk hoor zo kort op elkaar, ik was nadat mn eerste dochtertje geboren was ook na 6 maand weer zwanger van de tweede.

De eerste drie maand vond ik pittig, maar daarna zaten ze allebei in een lekker ritme.. inmiddels zijn ze 2,5 en 1, en ze hebben zoveel plezier samen.. samen duplo bouwen, samen buiten spelen, opde trampoline springen, ze zijn echt dol op elkaar...

Dus gaat echt wel goedkomen bij jou!!!

liefs

Terug
Bovenaan