JOEHOE!!!

Vanmorgen de 1e (termijn) echo gehad. Geweldig wat een ervaring. Het verhaal van Petratjuh had me zo aangegrepen afgelopen donderdag dat ik er als een berg tegenop zag.
Maar het hartje knipperde, de  kleine zwaaide naar ons en alles zag er goed uit, twee handjes, twee voetjes en een kloppend hartje. Pffffffffff wat een opluchting!! De kleine was 3,8 cm groot (van kop tot kont, hihihi) en ik ben 10 weken en 3 dagen zwanger, precies op schema...

Leeuwtje, veel succes en plezier morgen!!

groetjes,

Wolfer

gefeliciteerd joh met zo'n mooi kloppend hartje...is heel erg fijn om te zien he!
Ik mag vandaag op intake en zal dan denk ik wel horen wanneer ik die echo krijg.
Bij welke verloskundige praktijk zit jij in deventer???

groetjes manon

Hoi Manon,

Wij gaan naar Baren&Zo. Deze zat voor ons het dichtste bij, we wonen net achter de zwolse straat.
Ja, echt een geweldige ervaring! ben nog nooit zo opgelucht geweest, en krijg die glimlach nu echt niet meer van m'n gezicht!

Groetjes,

Wolfer

ik ga ook naar baren enzo..hahah
wij wonen aan de ijselkade ..dus we zijn bijna buren !
ik kom er net vandaan, intake gesprek gehad.
echo over twee weekjes ..dus moet nog heel even geduld hebben.

Hoi Manon,

Moet je over 2 weken dan ook naar fetura echocentrum? Wij hadden een man als echoscopist, aardige man trouwens.
Welke vk had je? wij hebben allebei haar naam niet verstaan maar we vonden er ook allebei niet veel aan, hahaha..misschien hebben we in februari wel iemand anders, wij waren daar 28 december, en er had maar 1 vk dienst dus dat kan wisselen neem ik aan.
De assistente vonden wij wel heel aardig en doortastend.
Ben je bij je 1e kindje ook bij hun in de praktijk geweest?
IJselkade, ja dat is hier om de hoek inderdaad, wonen jullie er al lang?

groetjes,

Wolfer

Hoi Wolfer,

Gaaf hè, zo'n klein frummeltje te zien rondzwemmen! Bij ons was het ook weer leuk. Blijft toch spannend, of het ook allemaal goed gaat! Nou, zo te zien wel, want hij/zij was zeer actief. Alleen hadden ze een foutje gemaakt op het afsprakenbureau in het ziekenhuis. wij hadden een afspraak om 12.45 uur, maar toen begon net de lunchpauze. Dus werd het een half uur later. Maar het was het wachten waard! Ik heb een topic geopend voor foto's, jammer genoeg hebben wij niet zo'n hele duidelijke foto, bij ons zoontje was het een superduidelijke foto. Maar ja, je kunt niet alles hebben toch! Alles ziet er super uit en dat is het belangrijkste!

Groetjes,
Leeuwtje

Hallo wolffer
die man die je bij de echo had, die heb ik twee jaar geleden ook bij mijn zoontje gehad. heel aardig.
en idd ben ik toen ook bij deze verloskundigepraktijk geweest.
Ik vond de assistente ook superrr aardig...leuk mens
De verloskundigen wisselen altijd, je krijgt ze allemaal een keer te spreken, want als jij gaat bevallen, is het maar net wie er dienst heeft....en dan ken je ze in ieder geval.
Vandaag had ik wilma..met bril een donker haar...een beetje zemelig rustig stemmetje heeft ze ...maar wel aardig en toonde wel interesse.
persoonlijk vond ik de vorige keer annemiek het leukst en ingrid...maar is me toen goed bevallen daar , dus zal nu wel weer goed gaan.
Wij wonen hier nu vijf jaar...en ik kom uit harderwijk.
Dus begin nu wel een beetje gewend te raken...
En jullie???
Leuk hoor zo'n zwangere in de buurt!
Wil je straks ook naar een zwangerschapscursus?

groetjesss manon

He Leeuwtje,

Leuk joh, dat bij jullie ook alles goed is! maakt het toch allemaal wat echter he?

Manon, wij wonen nu 4 jaar in dit huis, en daarvoor 2 jaar in de waterstraat (die steeg net achter jullie) in het apartement boven artpollo wat uitkijkt op het grote kerkhof.
Mijn (inmiddels) man woonde al 3 jaar in Deventer voor dat we gingen samenwonen en ik kom oorspronkelijk uit Apeldoorn.
Ja, zwangerschapscursus...op zich zie ik het nog niet zo zitten, t enige wat ik me erbij kan voorstellen is ik en mijn man puffend op een mat hahahaha... maar als het helpt met ontspannen en het opvangen van pijn tijdens de bevalling ga ik het toch maar doen. Ik zat zelf aan zwangerschapsgym te denken, yoga ben ik geen type voor (ben helemaal niet sportief en vrij nuchter). Heb je dat ook bij je zoontje gedaan en wat dan en wat waren je ervaringen?

groetjes,

Wolfer

Terug
Bovenaan