Joehoe!!!

Zwanger??? NEEEEEE!!! Na anderhalf jaar en 2 miskramen niet blijvend zwanger, we nemen een break en gaan deze zomer naar de zon en de blauwe zee!!! Vanmorgen met vrienden een vakantie geboekt.

Genieten van elkaar, geen gestress, geen gereken, maar lekker ontspannen. Na de zomervakantie gaan we bekijken of we er uberhaupt nog voor willen gaan.

Liefs Lientje

Oooh dat klinkt lekker! Waar gaan jullie heen?
Geniet maar lekker van de voorbereidingen, de borchures, en eventueel sites op internet hihi. Daar kan je ook al zo lekker gemaakt worden over je vakantiebestemming.

Liefs Irene

hey lekker zeg
lekker ff ontspannen en geen gereken over wel of niet zwanger zijn, geeft je vast een hoop rust!
geniet ervan

Groetjes, Christien

hey lekker zeg
lekker ff ontspannen en geen gereken over wel of niet zwanger zijn, geeft je vast een hoop rust!
geniet ervan

Groetjes, Christien

Hoi lientje,

Geniet lekker van deze break en zeker van je vakantie van de zomer.
Klinkt misschien vreemd in de oren, maar als je zwanger ben en dan een kleintje, komen er ook weer voedingen om de 3 uur, nachten wakker liggen, nachtvoedingen, zorgen, niet zomaar wegkunnen e.d. bij kijken.
Na deze break mentaal en psychisch er weer lekker tegen aan kan je goed doen!
Al begrijp ik goed dat je verdriet van je miskramen hebt en graag al deze dingen voor lief had genomen als je kindjes konden blijven leven!
Veel plezier op vakantie!

Liefs Marina

ps, wil geen zwangere mama's kwetsen!

He lientje,

Ik dacht inderdaad dat ik je moest feliciteren. Maar ik kan me wel voorstellen dat jullie lekker even een break inlassen. Even geen stress aan je hoofd.
Die vakantie van jullie klinkt heerlijk!!! Waar gaan jullie naartoe?

Wij gaan in mei lekker een weekje naar België en in de grote vakantie als het goed is een weekje naar de Eifel. Gewoon even lekker weg. Mijn man stapt voor geen geld in een vliegtuig dus ja dan moet het maar op auto afstand.

Geniet maar al van de voorpret!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan