Joehoe!!!

Hey meiden,

Vandaag weer naar de vk geweest, nu 13 weken en 1 dag en...uk weer gezien! Bloedonderzoek was goed en de rest was hij ook dik tevreden over. Vanaf nu gaan we zorgeloos genieten.

De vk vroeg of ik over 2 weken weer wilde komen, maar na deze berichten heb ik aangegeven om vanaf nu voor het zorgeloze te gaan. Het is goed, nu varen we op het normale ritme mee.

Het is raar maar waar, het is een wonder en toch echt waar...ons mannetje wordt in juni/julie een stoere grote broer!!! Wat ben ik blij!

Ik wil iedereen alvast een goed en gezond 2011 toe wensen en dat we allen een geweldige zomer krijgen, met goede bevallingen en gezonde kids!

Liefs grote broer

wat fijn dat alles zo goed was, en dat je dan lekker in het normale mee kan. ze vroegen bij mij ook inderdaad of ik eerder wilde komen, toen had ik ook zoiets van nee hoor het is nu goed dus lekker in het normale ritme haha. ik ga maandag voor het eerst naar de vk (had intake bij mijn miskraam al gehad dus hoeft niet meer) ben benieuwd.

ik wens jou ook een goed 2011 met in in de zomer een mooie gezond kindje.

liefs, Karin

Bootje varen, theetje drinken! Geniet er lekker van!

Ik begrijp dat je aardig wat problemen in het verleden hebt meegemaakt, wat eigenlijk precies?

Nu iig lekker genieten!

Kus, Kim

Dank jullie wel! Ach veel meegemaakt, wat is veel? Ik ben blij dat ik dat nu achter me kan laten en nu vooruit kan kijken, uitkijken naar het feit dat ons mannetje toch grote broer gaat worden!!!

Ik zal nooit denken dat een zwangerschap vanzelfsprekend is, dat een gezond kind een garantie is op een zorgeloos leven, dat een miskraam heel naar is maar dat je daarna weer verder kunt, zo werkt het allemaal niet... Ik besef hoe zo'n groot wonder dat iemand zwanger is en dat ik daar nu ben ik dan ook heeeeel blij mee ben!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan