Joehoe

Joehoe het lijkt er op dat het raadsel is opgelost waarom ethan al ruim een maand niet meer doorslaapt.. Gisteren begonnen met 6maand potjes zowel groente als fruit en meneer heeft van 7 tot half6 geslapen om half 4 preutelde hij wel wat maar de speen was voldoende.. En daarna heeft hij nog geslapen tot kwart voor 8

En kan natuurlijk toeval zijn maar dat zien we vanzelf..

hoop het ook.. heb in ieder geval flink bij kunnen slapen dat doet je best goed zeg..
het is eigenlijk best vroeg om te beginnen met 6maand potjes aangezien ethan over 13 dagen pas 6 maand word

maar hij had exact het zelfde net iets voor 4 maand

hij is meer voldaan nu? dat ie doorslaapt?
Ik hoop ook dat het blijft werken.
Pascal krijgt wel fruit voor 6 maand. zonder stukjes of granen. met de groente e.d wachten we tot 23 september.

groetjes smooty

ooh wat heerlijk, ik hoop dat het geen toeval is en dat het vanavond ook goed gaat?
Is Ethan ook later geboren of niet? dan is hij misschien al een half jaar ;-)

Ik heb vanochtend ook maar een potje voor 6 maanden gekocht en een pyjama papje ofzo kijken of dat hier gaat helpen. Ook nog een speen aangezien Fedde s nachts veel zuigbehoefte heeft. Sinds vorige week helemaal gestopt met bv.

Hoop op een goede nacht voor alle kindjes! en mamma;s

volgens de vk was hij 3dagen te vroeg volgens ons 2/2,5 weken te laat voor ons gevoel zou het begin maart zijn

we hadden altijd al het gevoel dat ik verder was op dat moment met 37weken was er geen tot amper groei aanwezig bij ethan weinig leven.
ethan had alleen nog maar huidsmeer in de lies en onder de oksels (en daar ook minimaal) huidje was behoorlijk uitgedroogd.. de slechte start de slechte kwaliteit van de placenta

alles gewoon een geval van "1 + 1 = .."

Terug
Bovenaan