joehoee kaartjes vor coldplay in sept. 2009!!

Hahaha heb 2 kaarten voor Coldplay in Nijmegen, voor sept. 2009. Is het eerste wat ik voor ons tweetjes plan als de kleine er al is...
Ben benieuwd hoe ik daar tegen die tijd over denk. "Heerlijk, ff samen weg.." of "Whaah ik wil helemaal niet weg..."

Vinden jullie t belangrijk om samen dingen te blijven doen?? (en komt het er ook van in de praktijk...?)  En hoe doen de meiden dat die al kids hebben??

lfs Mick

Hoi hoi

Leuk joh!!!!! En heerlijk eventjes met z'n tweetjes weg is zeker niet verkeerd.

Ik weet uit ervaring dat dat er zeer geregeld erbij inschiet, lekker saampjes wat leuks doen.
Nou moet ik zeggen dat ik het ook heerlijk vind om met ons drietjes eropuit te gaan, of 's avonds met z'n tweetjes voor de buis en taostjes op tafel.
Ik heb ook niet echt meer de behoefte om te gaan stappen ofzo, ben eigenlijk een degelijke huismus geworden hahahahha.
Maar lekker een avondje uit met je mannetje is zeker goed voor je relatie!!!

Groetjes Naomi

He tof!   Coldplay leekmij ook wel wat! Het is idd heerlijk om tzt iets met je man te doen, ook al denk je daar wrs op het moment zelf iets anders over. Wij gaan niet zo heel veel weg met zn tweetjes maar als we bv een dagje sauna plannen of een concert oid genieten we met volle teugen!
Het is hoe dan ook belangrijk ook tijd met zn tweetjes te plannen, ook al is het  een avondje op de bank met een wijntje, iets lekkers en de tv uit..

Het duurt nog wel even maar: veel plezier vast!
Liefs, Marcia mv Puck en 31 w zwanger

Hi hi,

Ben erg benieuwd hoe dat gaat tzt! Wij hebben voor 20 mei 2 kaartjes voor Theo Maassen, ben benieuwd want dan is ons mannetje ongeveer 2 maanden. Mn moeder komt dan oppassen en het is een uur of 2 dat we weg zijn, tis hier in de stad. Mocht het enorm goed gaan dan willen we vooraf uit eten maar je hoort vaak wel anders. (dat je dat dus niet zo snel doet)
Wel willen we eens per jaar een weekendje weg gaan, gelukkig hebben we oppas-grage opa's en oma's!

Greets Janneke

Terug
Bovenaan