Joehoeeee, ons kereltje blijkt toch gezond te zijn!!!

Wat zijn wij blij en opgelucht, gisteren was op de echo wel een gevulde maag te zien!!! Ze heeft nog even snel alles nagekeken en alles was verder goed.
Wat is er een last van me af gevallen zeg.
vandaag moest ik nog terug naar de gym (nog voor het bloedverlies) en hij zag ook een goed gevulde maag en blaas. Dus een dubbele bevestiging, dat is wel heel fijn.
Erg bedankt voor jullie medeleven, afgelopen week was erg nerveus.
Waarschijnlijk krijg ik weer een groot kind (waar ik heel bang voor was) maar dat maakt me nu niet meer uit, mn placenta schijnt erg goed te werken.
Ik kreeg nog complimenten van de gym dat ik een mooi buikje heb. Is wel fijn te horen.

Nou, zou ik nu eindelijk kunnen en mogen genieten van de laatste zwangerschap?? En toch hoop ik nog dat het snel september  is, dat ik een gezond mannetje in mn armen mag sluiten....

Liefs, Ris

Wat een goed nieuws, Ris! Gefeliciteerd....

Fijn dat alles er nu goed uitzag en dat je trots mag zijn op je mooie buikje..!!

Nu lekker genieten!!

Fijne avond nog...

Lfs C.

Hoi Ris,

Dat geloof ik dat dat een opluchting is geweest. Heerlijk voor je! Ik hoop ook dat je nu echt kunt gaan genieten. Ik heb over 2 weken mijn 20 weken echo en hopelijk heb ik dan hetzelfde opgeluchte gevoel als jij.
Geniet van je zwangerschap verder!

Groetjes Corina

Bedankt voor jullie reacties. Langzaam probeer ik er wel van te genieten.
Ik vind het wel fijn dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf. In mijn vk heb ik namelijk geen vertrouwen meer.
Hopelijk kunnen we nu snel met het kamertje beginnen, daar heb ik nu wel zin in!

O, Ris, wat fijn voor jullie! Gefeliciteerd! Inderdaad hopen dat 'de 2de helft' gewoon helemaal goed gaat, je hebt je portie onzekerheid nu wel gehad.

Veel plezier met het inrichten van de babykamer!
xx Floppie

Terug
Bovenaan