Joehoeeeeeee mama is van de IC!

Het heeft heel lang geduurd maar mijn moeder heeft het gered.......ze ligt nu 2 dagen op een andere afdeling. Het herstel gaat langzaam maar verloopt goed. Wat een wonder!!

Nu pas merk ik wat de afgelopen maand met me heeft gedaan..........ik ben op. Nu ik weet dat het beter gaat met mijn moeder merk ik pas hoeveel energie het heeft gekost.....heb last van stemmingswisselingen, kort londje en ben zo moe.

Met Sven gaat het goed, is alweer 6 weken nu. Eet en slaapt goed en is heel gelukkig en tevreden. Hij is al een kilo gegroeid en is 5cm langer......

Ik heb vrijdag een afspraak op mijn werk, ik wil een maand langer verlof vanwege dit alles. Heb nog geen dag zonder ziekenhuisbezoek met hem doorgebracht en dat wil ik straks inhalen. Ik kan deze tijd nooit meer overdoen...........en we gaan het inhalen, mét oma!

xxxxxxxxxxxxxies Jessica en de kleine Sven
 
Oh super nieuws dat het goed gaat met je moeder.
Het is niet erg dat ze langzaam hersteld als ze maar hersteld.
Hopelijk hebben ze op je werk begrip voor de situatie wel goed van je om langer thuis te blijven.

Geniet lekker van alles en hopelijk krijg je nu iets meer rust.
 
Oh wat fijn om te horen dat het beter gaat met je moeder. Het herstel zal inderdaad nog lang duren, maar ze is er nog! Succes op je werk, hopelijk werken ze mee.
 
Terug
Bovenaan