Joehoeeeeeeee :)

Ook hier een doorslaper gehad vannacht!! Gister heel de dag onrustig/huilen/niet willen slapen.. Om 6 uur in bed, 10 uur wakker gemaakt voor fles en geslapen tot half 8 vanochtend!! Niet normaaaaal, wist niet wat ik meemaakte, gewoon een nacht geslapen zonder wakker te worden, dát was lang geleden! Benieuwd hoe ze t nu vandaag zal doen...

Joehoe wat heerlijk voor je!!
Hier ook weer 6.30 maar nacht daarvoor was t gewoon 4.00 dus wisselt hier nog een beetje.

Maar t begin is er moet je maar denken.

En ja.....gelijk je hele dag ritme in de war. Dat heb ik ook Steeds....haha.

Ga zo lunchen met een vriendin. Zit echt te denken hoe ik t zal aanpakken. Maar goed, zal wel goed komen.

Ja hier ook geen peil op te trekken, zo jammer! ;-) Paar nachten was t weer half 5, laatste 2 nachten weer 3 uur! Gister heel de dag wakker dus had stiekem wel een beetje verwacht dat het sowieso wel 4 uur zou worden voor ze kwam.. Half 8 had ik niet durven dromen, haha!

Gezellig! Ja das ff een onderneming hè, is ze wel rustig als ze in de wagen ligt? Hoef ik met Sofie echt niet te doen, ze doet geen oog dicht en gaat na een tijdje liggen miepen, zo jammer!

Half 8 is wel heel relaxed ja!
Goed hoor.

Oh balen dat ze niet lang in de wagen kan.

Hier gelukkig geen probleem. Ik leg haar er in en ze is vertrokken.
En net in het restaurant ook geen enkele kik. Ze werd ff wakker, gewoon lekker op schoot. Maakt haar allemaal niks uit.
Dat is echt mijn beloning voor die rot bevalling zeg ik dan maar.

Joehoe! Heerlijk is dat he?
Ik heb haar eergisteren een uur eerder naar bed gedaan dan normaal, om 19.00 i.pv. 20.00, maar dan is ze helemaal de kluts kwijt en werd ineens om 4.00 wakker?!

Als ze lekker om 20.00 gaat dan slaapt ze door tot 8.00, vreemde wezentjes, die baby's van ons!

Ideaal mamma 3007! Sofie vertikt het echt, valt in de auto wel in slaap maar zodra ik ergens ben gaan d'r ogen alweer open, na een tijdje is ze het beu en ist over met de pret, helaas. Was bij m'n zoontje ook zo weet ik nog wel dus ben niet anders gewend gelukkig, scheelt weer ;-)

Haha gek is dat ja, dat een uurtje zoveel verschil kan maken. Maar wel heerlijk dat ze om 8 uur al voor de nacht gaat zeg, kun je zelf lekker rustig zitten.. Ik zit heel de tijd op de klok te kijken.. Ga zo lekker wijntje doen bij m'n vriendin dus hoop dat als ik terug kom ze d'r fles lekker heeft gehad ;-)

Hier weer 5 nachten drama, terwijl ze al wel bijna 3 weken doorsliep. Gisteren morgen om 11.00 30 ml meer in de fles en de laatste fles om 23.00 ook en ja hoor, sliep de hele nacht weer door. Zelfs moeten wekken om half 9... Ze had gewoon honger, waarom zeggen ze dat niet even.. ;)

Vissen..: Hahaha, ja zou soms zo handig zijn hè ;-) Had je wel flink de balen in dat ze ineens weer kwam 's nachts, na 3 weken doorslapen zit je er niet echt meer op te wachten lijkt me ;-) Valt hier al zo tegen dat ze ineens weer om 3 uur komt na een paar nachten half 5/5 uur. Gisternacht helemaal super geslapen maar vannacht was t weer 4 uur :(

Terug
Bovenaan