Joehoeeeeeeeee alles werkt nog!!!!!

Hallo allemaal!

Nou, hé hé, nu na zes weken na de curretage eindelijk ongesteld geworden!! Ik ben heel blij dat alles nog werkt! Werd er erg onzeker van maar nu ben ik helemaal opgelucht! Maandag voor controle naar het ziekenhuis en dan kunnen we weer door!

Hoop dat ik snel weer zwanger zal zijn!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Hoi, hoelang heb jij gevloeit na de curettage? Ik ben woensdag geholpen en vloei nog steeds een beetje. Heb jij ook nog een HCG test gedaan na 1 of 2 wk om te kijken of het hormoon uit je lichaam was? Ik heb geen idee hoe mijn lijf nu gaat doen. Ben trouwens nog wel ontzettend slap en brak en heel verdrietig.

Hey mamma-anna!

Wat erg dat jij dit nu ook meemaakt! Ik heb denk ik één dag een beetje gebloed. Viel heel erg mee. Ik was 8 weken zwanger en een week eerder is het hartje gestopt. 18 december heb ik een curretage gehad en ben gisteren ongesteld geworden. Dus 6 weken later.

Toevallig heb ik twee weken geleden een test gedaan en die was negatief. Vorige week nog eens en weer negatief, ik wist dus dat mijn lichaam bezig was met het ongesteld worden. Het hormoon heeft zeker nog 4 weken in mijn lijf gezeten. Je lijf heeft tijd nodig (bij mij dus zes weken) om te herstellen en eerst te ontzwangeren. Gun je lichaam de tijd! Het is nogal wat allemaal. Ik vind het heel erg voor je en weet helaas wat je doormaakt. Ik heb ook nog een week op de bank gelegen. Was heel moe (van narcose en alle emoties) en had soms nog best buikpijn.

Ik ben pas na 4 weken (1e, week miskraam, 2e week afwachten en derde week curretage en 4e week herstellen, 5e week was vakantie die toevallig al gepland stond) weer begonnen met werken. Mensen moeten dit niet onderschatten! Neem de tijd meisje!

Ik heb een boekje gemaakt met alles erin: de test, de kaartjes, foto's die gemaakt waren toen ik zwanger was en verhaaltjes erin, dit heeft me heel erg geholpen. Ook de echo's zitten erin en een foto van toen ik na de narcose nog sliep. Hier ben ik heel blij mee en dit hielp me ontzettend.....want het was mijn lieve kindje waar ik ieder moment van genoten heb.....

sterkte meis......komt goed!

Wat ontzettend fijn nieuws! Een van de weinige keren in je leven dat je blij bent om ongesteld te worden. En eh.... je bent nu erg vruchtbaar, dus wie weet!

Mama-anna, wat vreeslijk dat ook jij dit mee moet maken. Neem inderdaad de tijd om het een plekje te geven. Mij heeft het erg geholpen om er veel over te praten. Wij hadden het geluk dat we een paar dag na de curretage op vakantie gingen en dus veel tijd voor elkaar hadden. Na de curretage heb ik nog 4 weken bloedverlies gehad. Best wel een tijdje dus. Maar bij mij is het ook weer goedgekomen. Ik werd na 7 weken weer ongesteld.

Ik heb ook een doosje waarin ik de test, de foto van de echo en de brieven, die ik gekregen heb van vrienden, bewaar.

Heel veel sterkte!

Liefs,
Marlies

Wat een lieve berichten allemaal. Ik was 11 wk toen de echo niet goed was terwijl 4 dagen ervoor de echo nog mooi was met spartelende beentjes. Wat een schok!!!Ben er echt ondersteboven van en moet nog dagelijks huilen. Voel me echt zo'n huilebalk, bah! Mijn HB is ook 2 punten gezakt dus dat voel ik echt. Blijf ook nog een paar weken thuis, kan werken nu echt niet opbrengen. Ook ik heb een mooi doosje gekocht met de test, echo foto's en kaartjes en een knuffeltje en babymutsje dat ik al had gekregen erin gedaan. Hoop echt dat ik weer heel snel zwanger ben hoe spannend ook. Dat verzacht de pijn hopelijk. Maargoed nu vloei ik nog een beetje, dus klussen zit er even niet in. Bedankt en jullie ook veel sterkte met deze moeilijk tijd.

He micromuis,
Fijn om te horen dat het goed gaat (tot zover je over goed kan spreken). Ook ik heb op 16 januari mijn eerste ongesteldheid gekregen na mijn miskraam (MA). Nu kunnen we allebei op voor de volgende ronde.

gr. manuela (ik zat ook op het juli-forum)

Terug
Bovenaan