Hey mamma-anna!
Wat erg dat jij dit nu ook meemaakt! Ik heb denk ik één dag een beetje gebloed. Viel heel erg mee. Ik was 8 weken zwanger en een week eerder is het hartje gestopt. 18 december heb ik een curretage gehad en ben gisteren ongesteld geworden. Dus 6 weken later.
Toevallig heb ik twee weken geleden een test gedaan en die was negatief. Vorige week nog eens en weer negatief, ik wist dus dat mijn lichaam bezig was met het ongesteld worden. Het hormoon heeft zeker nog 4 weken in mijn lijf gezeten. Je lijf heeft tijd nodig (bij mij dus zes weken) om te herstellen en eerst te ontzwangeren. Gun je lichaam de tijd! Het is nogal wat allemaal. Ik vind het heel erg voor je en weet helaas wat je doormaakt. Ik heb ook nog een week op de bank gelegen. Was heel moe (van narcose en alle emoties) en had soms nog best buikpijn.
Ik ben pas na 4 weken (1e, week miskraam, 2e week afwachten en derde week curretage en 4e week herstellen, 5e week was vakantie die toevallig al gepland stond) weer begonnen met werken. Mensen moeten dit niet onderschatten! Neem de tijd meisje!
Ik heb een boekje gemaakt met alles erin: de test, de kaartjes, foto's die gemaakt waren toen ik zwanger was en verhaaltjes erin, dit heeft me heel erg geholpen. Ook de echo's zitten erin en een foto van toen ik na de narcose nog sliep. Hier ben ik heel blij mee en dit hielp me ontzettend.....want het was mijn lieve kindje waar ik ieder moment van genoten heb.....
sterkte meis......komt goed!