joehoeoeoee???

waar is iedereen...gezellig met je man op de bank voor een filmpje en een bak chips?
Mijn man slaapt op het voetbalveld met Sam want die heeft minikamp met alle F en E pupillen. Dus daar staan allemaal legertenten en 127 kinderen...haha

Mick slaapt in mijn bed...die telde de nachtjes af want als papa er niet was mocht hij bij mij een nachtje slapen..
Dacht ik kijk nog even op het forum....maar iedereen heeft gezelligere dingen te doen.
Ik ga dus zo maar lekker mijn mandje in
Welterusten voor straks

haha, nou rond die tijd zat ik inderdaad voor de tv met manlief (alleen zonder bak chips )
Het enige wat niet helemaal gezellig was was dat ik m'n ogen niet open kon houden. Resultaat: We zaten heel romantisch tv te kijken, maar ik met m'n ogen dicht, en het volgende moment dat ik me herinner was de tv uit, de lichten uit en lag manlief ook lekker naast me te slapen....

Jij lekker geslapen met kind naast je?
Leifs Nelleke

Ik heb heerlijk geslapen. Ik krijg altijd een beetje schoolreisje gevoel als manlief er niet is een nachtje en dat de jongens dan bij mij komen slapen. Ze vinden het zo spannend en leuk.  Mick lag ook heerlijk lepeltje lepeltje de hele nacht. Geregeld voel je dan die handjes zoeken naar je in zijn slaap. Dat vind ik echt zo lief  dus ik kan hier wel van genieten hoor,.

Maar wat was jij gezellig voor je mannetje...haha...hoe herkenbaar!
Mijne heeft vannacht natuurlijk weinig geslapen op het voetbalveld en ligt nu heerlijk te knorren. Ik ga er ook zo maar in, want Sam is morgen natuurlijk bok chagerijnig van deze korte nacht in de voetbaltent, daar moet ik mij dan ook maar tegen wapenen....

groetjes....

Terug
Bovenaan