joelle eet niet meer

Hoi Hoi.
Even een vraag, Joelle is nu acht maandenen krijgt nu ook groente met stukjes maar ze lust het niet.
Ze is alleen maar aan het kokhalsen en ze houd haar mond stijf op elkaar. hebben jullie hier ook last van, en hoe kan ik dit het beste oplossen.
Groetjes anouk

Hey Anouk,

Vervelend zeg dat ze dit niet wil eten.
At ze wel goed van de groente zonder stukjes? Dan zou ik dat gewoon weer geven en over een paar weken nog is proberen.
Eet ze wel haar brood?

Groetjes Marieke

ja, hoor heel herkenbaar!
Die van ons heeft dat ook rond die tijd gedaan, echt kokhalzen en mond idd stijf dicht terwijl het daarvoor erin ging als een tierelier.
Wel at ze gewoon haar brood...

Geef je haar vers of uit een potje?
Thuis at ze namelijk altijd vers en at ze het dus echt niet me die stukjes en vlees maar bij het kdv kreeg ze potjes en dat was daar 5 minuten en had ze het potje op!!!!!!
Dus ik ben om een gegeven moment ook maar gewoon overgegaan op potjes en dat doet ze een stuk beter nog niet altijd alles en soms ook kokhalzen maar ja...bij het kdv of ergens anders eet mevrouw het wel gewoon helemaal op!

Ik probeer het later gewoon weer met vers (ze is nu 9 maanden).

Het kan ook komen door tandjes hoor.
Wij hadden denk ik last van en, en en...
Tandjes, (sprong) fase...
Ook geef ik het iets nu tegen de koude kant dat schijnen ze ook fijner te vinden...

Misschien een idee.
Laat even weten hoe het gaat..

ze krijgt potjes, maar ik denk dat ik de oorzaak weet. Het was te droog want het was wortel stampot nu heeft ze vanavond iets anders op en dat was met saus en dat ging er wel goed in.
alleen het brood wil ze nu niet snap er allemaal niks meer van, maar dat zal ook vast wel goed komen, en ja ook een sprong, heb ik opgezocht.
blijft toch lastig allemaal haha.
Groetjes anouk

hey,

Floor heeft het ook. Behalve dingen die ze echt heel erg lekker vind, zoals aubergine.
Ik vermoed inderdaad tandjes. Toetje gaat er wel helemaal in.
Ook drinkt ze haar fles niet meer helemaal leeg, waardoor ze niet aan haar melkhoeveelheid komt. Moeten van cb op ander moment van de dag extra melk geven, maar ze weigert het... zowel neit uit fles, als uit beker, als uit tuitbeker...

tsja.. wat niet gaat dat gaat niet, kan moeilijk met een trechter gaan werken...

Liefs,

T

Terug
Bovenaan