Joeoee

ssteef

New member
Het komt steeds dichter bij:) Helemaal nu mijn verlof begonnen is. Nu kan ik ook vaker de gezellige verhaaltjes hier lezen:). Ook beginnen met de laatste dingen voorbereiden en dan mag de kleine uk zich wel melden!! Hoe gaat het allemaal met jullie??

liefs xx
 
Prima hoor, alleen in de middag begin ik toch echt last te krijgen van mijn buik, zit gewoonweg in de weg en dat ga je echt merken.

Verder heb ik last (lekker verhaaltje) van aambeien, erg irritant, maar het schijnt na de bevalling nog erger te worden, verder mag ik eigenlijk niet klagen.

Ga zo lekker zwangerschapszwemmen.

Geniet van je verlof!
 
Hier ook alles goed alleen de nachten zijn klote, in de nacht veel last van me buik vooral met omdraaien maar verder overdag gaat het super als ik niet teveel doe.

Geniet van je verlof
 
hier ook alles lekker.
idd ook last van het bekende verhaal aambeien.grr
en ook slapen en dan vooral het omdraaien ik slaap altijd op me rug maar nou kan ik dat echt niet meer ligt gewoon niet lekker meer.maja nog ffies.

geniet van je verlof
 
Hier alles ok, alleen de nachten zijn ook hier een drama, ga er regelmatig uit omdat ik gewoon mijn draai niet kan vinden en last heb van mijn buik.Ben nu bijna 37 weken, dus de laatste loodjes!
 
hier alles prima kleintje van ons is wel nog erg actief maar ben zaterdag ook pas 34 weken zwanger dus moet er nog 6 weken..manlief is 2 weken weg op oefening met werk 8 uren hiervandaan dus hopelijk dient de bevalling zich niet aan komende 1,5 week pff spannend allemaal geniet van jullie verlof dames:)
 
Fijn dat het opzich goed gaat :) de slapeloze nachten ken ik! dat is een hel maar goed kunnen we er vast aan wennen he :D

Vladdrac waar doe je zwangerschapszwemmen? volgens mij kwam jij bij mij uit de buurt nl!

succes nog en ben benieuwd wanneer de eerste februari baby zich meld :D
 
Terug
Bovenaan