Joepi!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!!!

Een hele tijd geleden was ik regelmatig te vinden bij "Als zwanger worden langer duurt" en "Zwanger worden". Nu heb ik al een hele poos niets meer van me laten horen, omdat ik er minder behoefte aan had (onderzoeken etc. gehad en zou gaan beginnen met Clomid) maar................ ik ben zwanger!!!!! ik kan het zelf nog amper geloven, maar morgen ben ik 12 weken zwanger en ik ga er van uit dat het nu niet meer misgaat. ik heb al twee echo's gehad bij de gynaecoloog en deze zagen er  perfect uit volgens hem... de 9e mag ik voor de derde keer!
Op de dag dat ik met behulp van medicijnen mijn menstruatie op zou moeten wekken, moest ik eerst voor de zekerheid een test doen en deze was dus positief! Ik kon het niet geloven en heb er gelijk nog twee gedaan, maar het is echt zo!
ik wil graag alle andere zwangere vrouwen die dit lezen van harte feliciteren en ik hoop dat er velen zullen volgen!!!

Groetjes (een nog steeds verbaasde) Cindy.

Hartelijk gefeliciteerd meid en fijn dat alles er zo goed uit ziet. voor jullie kan 2006 alvast niet meer stuk....

Peggy

Van harte gefeliciteerd.

Geniet van alle mooie momenten die komen gaan.

Succes.

Groetjes

Hoi,

Wat een geweldig nieuws. Ik weet hoe zwaar het is als het maar niet wil lukken met het zwanger worden. Wij hebben er 10 jaar voor moeten knokken. Je kunt het dan eerst echt niet geloven. Voel je je verder goed? Heel toevallig mogen wij op 9 januari ook weer naar de gyn. En tot nu toe kregen we altijd een echo. In ieder geval van harte gefeliciteerd en knijp je zelf nog maar eens want je bent echt zwanger.

Groeten pinklady

Haha, ja ik moet het nu inderdaad gaan geloven! 2006 lijkt voor ons wat dat betreft in ieder geval geweldig te worden!
Ik voel me verder prima, heb nagenoeg geen last van misselijkheid gelukkig en de vermoeidheid is een stuk minder dan in het begin. Ik krijg nu al reacties van ouders (van kinderen van mijn school) die zich afvragen of ik zwanger ben, dus je ziet het al een beetje! Na de vakantie (de 9e dus) weer een echo laten maken en als alles dan nog steeds goed is ga ik het aan mijn klas vertellen. Dat lijkt me ook zo leuk. Ze vragen zich al af waarom ik elke keer appels eet enzo tijdens de les.

Ik ben echt zo blij!!!!!!!

Hopelijk gaat alles met jullie ook allemaal naar wens?!

Groetjes Cindy

Wat een beloning! Na zo een lange tijd wachten toch een wondertje in jou buik.
Van harte gefeliciteerd. Ook ik ga de 9e voor een echo. Mijn eerste!
Ik ben 10 weken zwanger. Ik kan echt niet wachten.
Geniet van alles wat komen gaat, en hou ons op de hoogte!

Liefs

Terug
Bovenaan