Joepie, 20 wk echo was goed!

Joepie vanochtend de 20 (18.3) wk echo gehad.
De baby was helemaal goed en gezond. Was vanochtend toch wel even zenuwachtig. Maar nu opgelucht en blij. En erg leuk zo'n kleine wurmpje in je buik te zien bewegen etc.

Wie er og volgen met de echo, succes en plezier.

Groetjes Marloes

Hoi Marloes,

Fijn dat de echo goed was,toch weer een spannend moment he??
Wij krijgen de 28ste de 20 weken echo, ben dan 19.4 wkn.
Weten jullie wat het gaat worden???
Is het jullie 1ste kindje??

Groetjes Sandra

Heerlijk is dat he!
Geniet er maar lekker van! Altijd fijn te weten dat je kindje gezond is.

Ik mag pas 13 oktober. Ben dan al bijna 21 weken.
Dus voor ons duurt het nog even.

Maar ik ga lekker aanstaande vrijdag al even in mijn buik spieken. OMdat ik het zo lang vond duren, hebben we een afspraak gemaakt bij een pretecho bureau. Gaan we lekker naar de kleine kijken. Heb ik ook wel zin in.
En dan kunnen we onze kids vertellen wat ze krijgen. Een broertje of een zusje. Ook leuk!

Groetjes Suus

Hai,
Wat een spannend moment! Ik kan ook niet wachten ik mag volgende week dinsdag! Wat een rust zal het geven als alles goed is. Het is onze eerste dus alles is eigenlijk spannend, wij willen niet weten wat het wordt.
Iedereen veel plezier en succes!
x Susan

Wat super dat alles goed was!
het is zo'n fijn moment om je kleine zo te zien bewegen in je buik!
Wij mogen 6 oktober, maar misschien krijg ik volgende week ook nog weer een echo, tot nu toe elke keer nog een echo gehad dus hoop volgende week ook!
nou meid, lekker gaan genieten van de rest van je zwangerschap!
Groetjes mirjam

Hoi,

bedankt voor jullie reacties, het is ons derde kindje en de laatste zwangerschap en ga er nu optimaal van proberen te genieten!! Voor ik het weet is het weer voorbij :) . Veel plezier voor de anderen!

x Marloes

Terug
Bovenaan