Joepie, 37 weken en alles was weer goed!

A

Anoniem

Guest
Net terug van de verloskundige, alles is goed!! De 37 weken zijn bereikt en ik kan dus lekker thuis bevallen (als alles goed gaat!). De kleine is al keurig ingedaald en de vk denkt dat ze zo'n 7 pond zal wegen. Het hartje doet het prima en ze is lekker levendig (dat voelen mijn ribben ook goed trouwens...).

Ik ben echt onwijs blij en kan niet wachten tot het moment daar is.

Groetjes Jettepetje

Halloo,

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat. Ook dat je nu thuis kunt bevallen. Zelf wil ik dat liever niet, maar het lijkt me heel vervelend als je tegen je wil in naar het ziekenhuis zou moeten.

Je bent al een heel eind, kan eigenlijk elk moment gaan komen. Spannend he!

Groetjes Empe

Lekker hoor! Oei, lijkt me pijnlijk als je ribben regelmatig doelwit van een voetje zijn.
Dit is mijn derde zwangerschap en er is nog nooit een kindje in de buurt van mijn ribben geweest (allemaal vroeg ingedaald).

Syl

Hoi Jettepetje,

Hier nog 1 die vanaf vandaag 37 wkn is.
Geeft een heerlijk gevoel hé.
Ze mogen nu "gewoon" komen, die beebs van ons.

Onze kleine spruit doet het ook nog steeds geweldig evenals z'n / haar moeder.
Volgens mij heeft het het nog prima naar de zin in mijn buik en is het voorlopig nog niet van plan om te komen.
Maar laat nog maar even zitten. Er zit maar een klein friemeltje in mijn buik dus dan kan het nog even lekker door groeien. En mama geniet  nog steeds  van haar buik.

Geniet lekker van de laatste loodjes.

Kruimel

Hoi Jettepetje,

Lekker gevoel he dat het kindje er nu gewoon klaar voor is. Ik ben nu 38 weken en ik betrap mezelf er wel op dat ik toch al wel een beetje zit te wachten tot het moment daar is hoewel er absoluut nog geen tekenen voor zijn en ikeigenlijk ook niet denk dat het voor de uitgerekende datum zal komen.
Geniet van de laatste weken!

Groetjes, Petra

Terug
Bovenaan