joepie!! combinatietest was helemaal goed!!

chantal1a

New member
pffff....!! gister combinatietest gehad en alles was goed!!
Toen ze het ons aanboden, zei ik meteen ja! tuurlijk willen we dat!! maar naarmate de datum vorderde ga je, je toch druk maken!! maar gelukkig alles bleek snel goed te zijn, alles keek ze na, 2 handjes, 2 armpjes, 2 beentjes, 2 voetjes, een maagje, hartje zag er goed uit, schedeltje opgemeten en bekeken, ook goed, toen DE nekplooimeting. 3 x! 1 x 2,1mm 1 x1,9mm, 1x2,0mm en in combinatie met mijn bloed zag alles er keurig uit en kunnen we WEER blij zijn!!!

wat is het toch leuk om zwanger te zijn!!!

op naar de volgende echo, eentje om te kijken wat het wordt over 3 weken!!!

geniet ze allemaal!!! ok van het mooie weekend weer wat eraan komt!!
 
Dank je wel!!! suus! jij ook nog steeds aan het genieten van je "coole" baby?? die van ons was hele tijd aan duimen of zo hij zat in iedergeval de hele tijd met zijn vuistje bij zijn mond en jumpte bij ons ook er heen weer!!! super leuk om te zien!!
 
Ja gaaf he? Ik kan ook niet wachten op de 20 weken echo - maar dat duurt nog een maandje. Gewoon weer zo'n zin om die kleine van ons te zien!!! Heb ook het idee 'm te voelen, vooral in de avond of na het sporten. Super bijzonder. Maar voor hetzelfde geld is het nog gewoon steeds een darm ;-) haha. Geniet van het mooie weekend!
 
Fijn om te horen. Ik vond het ook super dat onze combinatietest goed was. Geeft je toch meer zekerheid. 4 Juli hebben wij onze 20 weken echo, kan nu al niet meer wachten...
 
nee tot de 20 wkn echo kan ik ook niet meer wachten!! daarom heb ik net een afspraak gemaak voor een echo met 15 wkn, om te kijken wat het wordt! het duurt dan een half uurtje, voor 50,- euro... dus nog 2.5 week en dan kunnen we weer even kijken!!
 
Terug
Bovenaan