Joepie Daan tijgert

A

Anoniem

Guest
Eindelijk het is hem gelukt.
Daan tijgert door de hele kamer, hij kan nu eindelijk alles bereiken waar hij graag bij wil zijn.
Op zich wel makkelijk, want minder huilbuien omdat het hem niet lukt, maar nu moet ik dus nog beter op gaan letten wat er allemaal op de vloer ligt van zijn grote broer.

Het liefst gaat Daan op handen en voeten staan met zijn billen hoog de lucht in. Een grappig gezicht om te zien.
En dan dat snoetje dat je daarna te zien krijgt, gewoon een smile van oor tot oor. Gewoon om bij wel te smelten.

Liefs Saskia

hoi Saskia,

watzal jij trots zijn op Daan. Wat goed van hem. Dan mag je idd wel op het speelgoed van zijn broer gaan letten. Heb ik hier ook. De oudste twee zijn helemaal in de ban van strijkkralen. Ach, de stofzuiger heeft tegenwoordig een vaste plek in de woonkamer, en wordt na elk maal gebruikt.

Groetjes van Marloes

ps heb je al een foto van hem aan het tijgeren???

hoi,

mijn kleintje is ook net begonnen met tijgeren, ze maakt ook al de kruipbeweging maar  na twee knietjes naar voren te hebben gezet gaat ze plat liggen haha, ze kan nu ook ( af en toe als ze wil) zichzelf van lig naar zitstand brengen, ze probeert zich omhoog te trekken en gaat al op haar knietjes zitten, ze loopt wel langs de banken en tafel ik moet haar  dan wel neerzetten want ze kan nog niet uit zichzelf staan en  zolang ze maar iets heeft om vast te houden vind ze het prachtig  ze staat wel wankel maar heeft een lol, blijf wel in de buurt zitten of staan zodat als ze een duik maakt ik haar toch kan opvangen, het voorbereidend werk is begonnen nu het echte werk  nog.

gr bianca

Helaas nog geen foto van het tijgeren. Moet toch de camera weer eens bij de hand gaan leggen, want het schiet er af en toe gewoon bij in die foto's maken.
Zodra ik een foto heb zal ik hem plaatsen.

Liefs Saskia

Terug
Bovenaan