Joepie de poepie!

Ik moet het echt even kwijt!
Ik ben zwanger!!!! We hebben net een test gedaan en het welbegeerde streepje is verschenen!!!!
Ik ben zo blij!!!!! Onze oudste is nu bijna een jaar en gewoon al weer zwanger. En weer gelijk de eerste maand!!!! Ik ben zo blij!!!!!!

Iemand tips wanneer en hoe ik het de omgeving vertel????

Gefeliciteerd! Ik herken het gevoel, onze beide zwangerschappen zijn ook in de eerste ronde 'gelukt'. Echt heel fijn en ook elke keer onverwacht.

Hoe je het wilt vertellen is zo persoonlijk. Je kunt de oudste en t-shirt aandoen met ik wordt groter broer / zus bijv. Wij hebben het 'gewoon' verteld. Mijn zei de dag van de test van 'eerst de ouders en dan misschien later de rest', maar hij was zo enthousiast dat hij het binnen een week al aan iedereen had verteld. En ik vond het prima en alleen maar leuk dat hij er zo gelukkig mee was.

Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Marisa

gefeliciteerd
mooi joh.

gelukkig gaat het bij de 2e makkelijker heb ik ervaren want voor sem ben ik 4 jaar bezig geweest, en brusje de 2e ronde.

ik zou zo zeggen gefeliciteerd en welkom

Hoihoi,

Gefeliciteerd! Je moet even zoeken op het forum op het onderwerp hoe je het aan iedereen kan vertellen. Er staan genoeg leuke dingen op!

Geniet er lekker van!

Groetjes,
Jo

Hey

Gefeliciteerd meid. Jij bent dan neem ik aan ook in Januari uitgerekend? Er staat hier een topic waar al meerdere moeders die in Januari zijn uitgerekend op hebben gereageerd. Voel je je goed?
Ik zelf ben ook in Januari uitgerekend.

Een tip om het te vertellen dat je zwanger bent aan je ouders en schoonouders is om zo`n boekje te kopen met ik word oma of ik word opa. Of wacht tot je je eerste echo gehad hebt en maak dan een kaart met de echo erop met een leuke tekst. Er zijn trouwens veel meer leuke dingen te koop om je zwangerschap mee te delen maar waarschijnlijk staan er wel meer op het forum hier.

groetjes kristel

Bedankt voor de lieve reacties! Ik ben ook zo ontzettend blij!
Waarschijnlijk gaan we het met mijn verjaardag vertellen maar hoe weten we nog niet! Ik weet niet precies hoe lang ik zwanger ben omdat ik nog heel onregelmatig ongesteld was maar als ik uitga van de eerste dag van mijn laatste menstruatie ben ik 2 januari uitgeteld. Maar of het precies klopt? Dat krijgen we 11 juni te horen op de echo!

Jeetje, mijn meisje is bijna 1 jaar en al een grote zus!! Hebben meer mensen hier ervaring mee? Hoe doe je dat met de babykamer? Mijn oudste slaapt voorlopig nog in het ledikantje? Hebben mensen tips? Koop je er een babykamer bij of hoe deden jullie dat?

En waar kan ik het forum vinden voor mama's die in januari 2010 uitgerekend zijn?
En hebben mensen een leuk idee hoe ik dit op mijn verjaardag kan vertellen?

Terug
Bovenaan