joepie djaimy loppt!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen

ons manneke loopt!! sinds afgelopen vrijdag. 1 dag voordat hij 16 maanden werd. en hij paradeert rond als een prins. en vanmorgen heeft hij ontdekt dat hij ook zelf op kan staan zonder kastje of iets en dat was een reden om een leuk spelletje te gaan doen. even een paar stappen en dan "vallen" en weer opstaan en dit ging zo wel een stuk of 7 keer door.en lache dat ie deed.

we zijn zo trots op hem.
maar wat lijkt ie dan toch alweer een grote knul dan de tijd vliegt gewoon als ik kijk wat hij allemaal al kan en doet!

groetjes angela mv djaimy

Wat ontzettend kanp van Djaimy!!!!!!!! Heerlijk he als ze het eenmaal door hebben. Marissa mocht vandaag rondlopen bij de groenteboer en ze bleef maar naar hem lachen zo van: Kijk eens wat ik kan!. Geniet maar van je wandelende mannetje en inderdaad ze lijken meteen een stuk groter.

groetjes Linda, mv Marissa 13.5 maand

Hoi Angela,

O, heerlijk zeg! Ons dochtertje loopt nu sinds 3 weken en het blijft een leuk gezicht. In het begin hield ze 2 vingertjes in de lucht om evenwicht te bewaren, maar nu loopt ze met boekjes en poppen te sjouwen!

Goed oefenen ventje! En niet al teveel bulten vallen als het even kan!

Hoi Angela,

Wat goed zeg!!! Nou ff vallen en stoten gel halen van VSM.......hihihihi.. Het blijft voorlopig nog wel een grappig gezicht: want ons kleintje
Jennifer 'rent' af en toe ...hahaha je ligt helemaal dubbel!!!!

gr. Ilone

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

wat goed van jouw kleine man.

Ik kan sinds zaterdag ook lopen en paradeer ook de hele kamer rond

soms iets te snel en dan val ik op mijn neusje hahaha

nog ff en dan rennen we samen heel hard , das goed voor onze mama's

groetjes Ryan en zijn mama moekje

Terug
Bovenaan