joepie! eerste teken van doorslapen!

hoi,

Eindelijk  gaat mijn zoon joshua van bijna 9  weken doorslapen, nou ja het begin dan.
Vannacht tot 4.00 geslapen na de voeding van 22.30! Ik werdt 5 voor 4 wakker met schik van he leeft hij nog?? toen zag ik dat het bijna 4 was en riep bijna hard van ja he he eindelijk joepie!!. Ik nog denken zal hij 6 uur nog halen? Maar nee, net toen ik bijna weer sliep werdt hij wakker. Maar niet erg hoor, want het begin is er!

Helaas wil hij nu om de 2 uur weer drinken, zal wel inhalen zijn of opschoeving van de bv. Ook niet erg want vorige week wilde hij niet drinken, dus liever om de 2 uur dan niet drinken en gillen.

Maar ik ben trots op mijn mannetje! wilde het even delen met jullie!

grt suuz mv joshua 8-2-07

Super! Ik weet hoe fijn ik het vond toen ze ging doorslapen! Het maakt het leven een stuk makkelijker...je bent dan zelf een stuk minder moe en kan weer veel meer aan. Dat had ik tenminste!

groetjes,
Daphne

hoi,

Hier ook al zo'n blije moeder. Mijn zoon (bijna 12  weken)  heeft gister van 22.00 tot 4.00 geslapen, en vannacht van 22.00 tot 4.45. We maken vorderingen.....
Hij wilde idd gisteren ook heel veel drinken en het liefst alweer na 2 uur, maar vandaag gaat het alweer veel beter (3,5 uur tussen voedingen).
Nu weten we tenminste dat ie het wel kan, dat doorslapen. Maar ik reken er vannacht maar niet op, dan valt alles mee (hoop ik), hihi

groetje van angela, mv chris

Hallo,

onze dochter van 5 weken slaapt vanaf haar eerste nacht van 22.00 - 03.00 en dan menldt ze zich weer tussen 6.00 en 7.00. ik kan ook niet wachten totdat ze een nachtje doorslaapt!

Terug
Bovenaan