Joepie eindelijk ook zwanger

A

Anoniem

Guest
Ik ben er gister achter gekomen dat wij nu ook eindelijk zwanger zijn na twee jaar en een hele mm is het eindelijk gelukt. Wel zit ik thuis met een flinke kel ontsteking en voel ik me een beetje bleeeeeeee. Maar dit mag de vreugde niet drukken. Ik kan het echt niet geloven het is zo raar ben je dan in eens zwanger.

Moeten jullie ook zo vaak na het toilet?

groetjes van Mariska ( 5wk zwanger)

Hoi!!!!

Geweldig! Gefeliciteerd! Goh zeg na twee jaar, dan eindelijk zwanger, mat moet dat een fantastisch gevoel zijn, en nu maar hopen dat je snel weer beter word, en volop van de zwangerschap kan genieten. Is dit je eerste zwangerschap?

Groetjes José 9wk 4 dagen zwanger!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY

ook eindelijk hier he

hoop dat je een super zwangerschap mag hebben en wens je heel veel geluk

en geniet van alles he

heerlijk he van het : als zwanger worden langer duurt forum. af te zijn

maar je zal vast net als ik ook daar nog regelmatig lang spoken hihihi

fijne zwangerschap !!!

groetjes moekje

31 wkn

Hoi mariska,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Groetjes van Marloes

Hoihoi!!
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Ja vaker plassen is echt een zwangerschapskwaaltje hoor.
Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!!
En beterschap met je keelontsteking!
Liefs diana

Hoi,

Super gefeliciteerd zeg. Ik ken je nog van het als zwanger worden langer duurt forum. Misschien ken je mij niet meer, maar dat maakt niet uit.

Fijn dat er weer iemand van dat forum hier erbij is. Dat geeft toch goede moed voor die andere meiden.

Hopelijk is je keelontsteking snel voorbij. Goed voor jezelf zorgen hoor. En ik moest in het begin ook vaak naar het toilet. Maar nu nog vaker dus hou je maar vast haha.

Geniet lekker van deze zwangerschap en op naar die 1e echo.

Liefs
Nicole (26,3 weken zwanger na 1e ISCI)

Hoi hoi,

Van harte gefeliciteerd en ga er lekker van genieten. En heel veel beterschap toegewenst.

Gr Fruit Girl

Hey!!!
Gefeliciteerd zeg! Super dat je nu ook hier bent! Weet niet of je me nog kent van het "als zwanger worden langer duurt" forum?

Geniet ervan, de tijd gaat zoooo snel!!
XXX Yvet (33 wk)

Terug
Bovenaan