joepie... het is feest...

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik vind het heel fijn dat Heather 1 jaar wordt, maar wat een gedoe zeg! Ze is donderdag jarig, maar voor familie vieren we het zondag. Maar natuurlijk  kunnen er mensen zondag  niet. Kunnen ze zaterdag niet langs komen? En iemand kan donderdag niet? Of vrijdagavond ook kan? En hoe zeg je beleefd nee?
En (ik weet dat ik dit als moeder eigenlijk niet mag zeggen) al die kinderen die gillend door het hele huis heen rennen omdat ze op een cola-en-suiker hype zitten.

Ik weet niet hoe we het volgend jaar aan gaan pakken (onderduiken op Bali leek mij wel wat), maar dit gaan we echt anders doen!

Zoooo, ik ga me vandaag rustig, mentaal voorbereiden op morgen...

Groetjes, KT

Oooh wat erg! Bij ons is dit niet het geval want de familie is heel klein en vrienden weet ik nog even niet wanneer ik die uitnodig!

Succes met alle voorbereiding he?!

Ennuh, hou je hoofd koel (althans probeer het)!

Issie

Erg hè allemaal.
Wat visite betreft hou ik echt mijn poot stijf; ik vier het zaterdag van 15.00 tot 18.00. Wie dan niet kan heeft pech, ik ga het echt niet voor iedereen apart vieren, vind 1 keer al stress-vol genoeg.
Het wordt voor mij natuurlijk niet de eerste keer, maar wel de eerste keer dat ik het voor allebei vier. Aangezien ze maar 4 dagen na elkaar jarig zijn, vier ik het voor de familie gewoon voor allebei tegelijk.
Voor Kyara is er de week erop ook nog een kinderfeestje en er moet nog getrakteerd worden op school, voor een klas met 30 kinderen!!!!
Kortom; HELLUP!!!!
Veel succes KT met alle voorbereidingen en zolang je niet vergeet dat ze jarig is, komt alles goed.
Sil

Nog even relaxen en dan is het zover. Gewoon lekker genieten en teveel met hapjes en drankjes bezig zijn. De dag is zo weer om. Alvast veel plezier!

Groetjes,
Nelly.

Pff wat erg zeg!
Ik heb uitnodigingen gemaakt en daar de dag en tijden op gezet.
Ik heb mijn fam voor de ochtend en zijn fam voor de middag!
En ja als ze niet kunnen, naja jammer dan eigelijk!
Ik heb op het kaartej gezet dat ze me ff moesten bellen als ze
niet kwamen en daar zijn al een aantal van geweest, het is
namelijk op eerste kerstdag!Maar ze vragen gelukkig niet of ze
een andere keer kunnen komen!!!En ik was ook echt niet van plan
om nog een paar keer met een huis vol te zitten!
Succes ermee iig en probeer er toch lekker van te genieten!!

xxx

Terug
Bovenaan