Joepie hij is uit zichzelf gedraaid!!!!!!!!!!!

Hoi dames,
Ik ben echt helemaal blij, bij ons laatste bezoek aan de gynecoloog bleek onze kleine overdwars in mijn buik te liggen.
We zouden dan ook bij het volgende bezoek 2 weken later een draaipoging doen en anders een keizersnee plannen.
Maar afgelopen maandag kreeg ik spontaan weeen, ik schrok me rot want ben pas 35 en 3 dagen zwanger.
Maar onze eerste was ook te vroeg dus het kon wel.
Maar het begon s'middags rond 1 uur en om een uur of 5 was het nog steeds het zelfde.
Ze werden niet sterker en bleven heel onregelmatig.
Toch maar vroeg naar bed je weet nooit hoe de nacht de wordt, maar plots om half negen kreeg ik een heel raar gevoel in mijn buik, het deed geen pijn maar het was niet echt prettig.
Maar de "weeen"hielden ook spontaan op, nou toch maar lekker gaan slapen.
Want de volgende dag stond toch ons bezoek aan de gynecoloog gepland.
En ja hoor bij de echo was duidelijk te zien dat de kleine was gedraaid en gewoon met het koppie naar beneden was gaan liggen.
Ja en dat zijn dus die soort van weeen geweest, hij heeft echt z'n best gedaan en het is hem gelukt.
Dus nu maar hopen dat hij zo blijft liggen en nog een paar weekjes blijft zitten dan wordt het hoogstwaarschijnlijk gewoon een natuurlijke bevalling.
Ik heb direct ook weer meer energie en kan er alleen maar naar uitkijken dat er over een paar weekjes weer zón wonder in mijn armen gaat liggen.
Nog even lekker genieten.

Groetjes debora.

Van harte! Geeft mij ook nog een beetje hoop dat die van ons ook spontaan gaat draaien. Ik hoop dat je over een paar weekjes een goede, natuurlijke bavalling zult hebben!

Hoi Debora,

Wat fijn voor je! ja niet dat je dat gevoel hebt gehad, want dat lijkt mij geen pretje, maar ja een draaipoging lijkt mij helemaal verschrikkelijk...
En een keizersnede liever ook niet...
Dus heel fijn dat die kleine het zelf heeft gedaan!
Hopelijk blijft het zo (maar dat zal wel) en succes straks met de bevalling!
Het blijft inderdaad een wonder...

Groetjes Kirsten mama van Tyrone (7), Meadow (3,5) en 37+4 dgn

Gefeliciteerd!! Echt fijn dat je nu een goede kans hebt op een gewone bevalling. Zo te lezen is het met best nog wel wat 'geweld' gepaard gegaan. Mijn kleine (ongeveer gelijk uitgerekend) is 3 weken terug gedraaid. Ik heb toen ook 's nachts een paar 'weeen'  gehad, maar had de relatie niet gelegd met het draaien.

Geniet nog even van je vanaf nu onbezorgde zwangerschap.

Groetjes max (35w3d)

Vk dacht twee weken terug ook dat ons kindje in een stuit lag. Ik moest gisteren nr gyneacoloog (vanaf nu onder controle bij gyn. ivm keizersnede bij oudste kind) De co-assistente dacht ook het koppie boven te voelen, maar evenlater bleek uit de echo dat ons kindje toch keurig met het koppie naar beneden ligt. Of het in de afgelopen twee weken gedraaid is, ofdat de vk het toch mis had...??? Dat zullen we ws wel nooit weten!
Groetjes, J

wat een heerlijk gevoel moet dat voor je zijn..
gefeliciteerd meid.
en idd nu maar hopen dat je kleine beeb ook zo blijft liggen nog even een paar weekjes.
heel veel succes!!

groeten annelies

Terug
Bovenaan