joepie! ik ben tante!

Ik moet het gewoon eventjes kwijt, ik ben vanmorgen tante geworden! Mijn jongste zusje is net bevallen van een prachtige dochter: Amber! Leuk he?
Ik was al tante via de kant van mijn man, maar dit is toch wel een beetje dichterbij hoor. Nu nog wachten op de baby van mijn andere zusje, we waren namelijk alle drie tegelijk zwanger! Spannend allemaal.
Groetjes van Ruth

Hee Ruth,

Gefeliciteerd met je nichtje!! Ik hoop dat alles is goed gegaan. Wanneer is je andere zus uitgerekend? Wel gezellig zo 3 zussen en alle 3 een kleintje. Heb je nog eens wat om over te kletsen hihihi.
Mijn zusje is ook zwanger, 29 weken en is 1 juli uitgerekend. Wij zijn dus maar heel even samen zwanger geweest.

groetjes Sonja

Heee Ruth, gefeliciteerd joh ! Hartstikke leuk.
In oktober word ik ook weer tante (inmiddels voor de 8e keer). Mijn schoonzusje heeft gewacht met zwanger worden tot bij ons alles goed was gegaan met de kleine. Ze is dus in 1 keer zwanger geworden, want Bram is nu bijna 12 weken en zij is bijna 13 weken zwanger ;-) Geinig hoor ! Het wordt voor hun nummer 4 !! Hopelijk voor Bram wordt het een jongetje, want zijn jongste neefje is 4 jaar.
Groetjes,
Saskia

hoi Sonja,
Mijn andere zusje is volgende week al uitgerekend, dus allemaal heel dicht bij elkaar.
Wij gaan straks samen een lief klein nichtje kijken, wel even rijden want mijn jongste zusje woont in Duitsland, maar dat hebben we er graag voor over!
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan