joepie joany is weer haar oude ik!!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,
pfff denk dat het 'sprongetje' van joany voorbij is  ze ging gisteren al om 18.00uur na bed!!! ik dacht nou dan zal ze over een uurtje wel wakker worden maar nee hoor pas tegen 23.00uur meteen weer verder geslapen tot 3.00uur vanacht borst gehad weer verder geslapen en nu slaapt ze nog!!!!!!!! jeetje wat knapt een mens op van een beetje slaap hihihihi.
ook overdag gaat het beter ze wil weer zelf spelen in de box of op de grond op het kleed. heb weer mijn lieve kleine meisje was ze anders ook hoor!! maar kan niet ontkennen dat dit toch wel heeeeeeeeeeeeel lekker is.

iedereen die nog midden in het 'sprongetje' zit er is hoop ook dit gaat weer voorbij.

nou ga mijn zoontje klaar maken voor school die moet vandaag voor het eerst na zijn nieuwe school (we zijn verhuisd in de zomervakantie) moet zeggen dat ik het wel een beetje sneu vindt voor hem hoor zal wel effe wennen worden. gelukkig maakt ie wel snel vriendjes en vriendinnetjes.

nou ga maar effe opschieten sta altijd ruim van te voren op maar ja dan zit ik hier weer te kijken en heb ik dus nog helemaal niet gedaan hihihi.

groetjes,
marike

oh lekker hoor!
tuurlijk is ze altijd je lieve kleine meisje maar kan me heel goed voorstellen dat je er op een gegeven moment toch wel erg moe van wordt hoor... hihihi...

ben benieuwd hoe je zoontje het op zijn nieuwe school vindt... is toch best wel spannend....

liefs marijke

fijn heej.bedankt voor het hart onder de riem
ik zat gisteren even met tranen in mn ogen omdat boas niet in bed wou en bleef huilen toen ik hem eruit haalde.toen had ik even zoiets van:WAT IS ER NOU?BLIJFT DIT ZO?
het duurt hier inmiddels al een week of 5 met een weekje pauze ertussen.en hij was ooit zo vrolijk!!.nu nog wel,tussen de tranen door.alleen hebben de tranen helaas de overhand,terwijl hij de eerste 4/5 maanden bijna nooit huilde.wel fijn om te lezen dat iedereen hier hetzelfde doormaakt en dat het echt overgaat.wat nu even onvoorstelbaar lijkt.
groetjes karin

en ik hoop dat je zoontje het leuk heeft op zijn nieuwe school!!vast wel.

Mijn zoontje lijkt nu ook langzaam aan weer uit zijn sprongetje te komen. Na  5 weken een nachtvoeding nu alweer 3 nachten zonder.  In slaap vallen gaat  de laatste  dagen weer iets makkelijker. Pffffff, en dan te bedenken dat sommige kindjes er nog veel meer last van hebben. Yanick kon  nog wel regelmatig lekker zelf spelen overdag.

Wat spannend voor je zoontje, een  nieuwe school. Ik  hoop dat het hem bevalt.      

Terug
Bovenaan