Joepie, kloppen hartje bij 7 wk en 6 dagen

Hoi, gisteren een vroege echo gehad (standaard in de verloskundigenpraktijk) en opgelucht een kloppend hartje te hebben gezien. Verder was het nog een klompje, leek nog iet op een mensje, maar toch erg gaaf.
Voel ik me niet voor niets zo vreselijk. Hoe gaat het met jullie? Ook zoveel last van misselijkheid?

Groet Yvette

Waat heerlijk zeg, moet nog 6 dagen wachten op kijn eerste echo.

Op zich gaat het bij mij verder goed. Wel wat misselijk nog en buikpijn, maar dat is wel minder geworden de laatste dagen.

Hoi!

Gefeliciteerd met een kloppend hartje! Ik moet nog tot woensdag wachten tot deze echo..;) Dan ben ik 8 weken en 3 dagen.

Ik ben nu ontzettend misselijk, bah. Vooral door geurtjes. Maar ook door auto rijden, en dan rij ik zelf!

We hebben ook een clubje voor oktober moeders waar je meer prive kunt kletsen als je zin in hebt:

http://oktober2012moed.forum2go.nl/

Hoi Jullie 3. Zal me voorstellen: Angélique. Vanmorgen ook net als Yvette een kloppend hartje gezien. Bij nu net 8 weken. :) Onze zenuwen zaten hoog....1e was helaas een miskraam van A tot Z. Nu zo'n 4 maanden verder een gezonde ego. Helemaal blij. Ochtenden is lekker rustig wakker worden voor een goed begin van de dag ;-)

suc6 Josh en wealllovegea

van harte Wealllovegea.
Idd daar word je blij van.

Hier een aantal dagen flink misselijk.
Vind het wel moeilijk om met momenten om te gaan van: de ene dag flink zwanger gevoel, de andere ochtend uit bed en nergens last van.

Dit omdat de 1e ook van dit naar dat gevoel ging, van gevoel, tot een ochtend helemaal niks meer. precies gevoeld wanneer het geen kans meer had.

Maar blijven positief, nog 3 weken wachten en mag ik weer voor de ego. We hebben nu een kloppend hartje en dat is al heel wat ;-D vertrouwen in de 11 weken ego

gr allemaal

gefeliciteerd!
Ik vraag me af of een kloppend hartje ook betekend dat de kans op een miskraam minder wordt. Ik heb vandeweek met 5w5d een kloppend hartje gezien. (ik was minder ver dan ik dacht). Maar wat geweldig om dat te zien zeg!

Terug
Bovenaan