Joepie mag beginnen met ivf poging

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik mag dan nu eindelijk gaan beginnen met onze eerste ivf. Toen er net teruggebeld werd en eindelijke het "je mag beginnen" heb ik gejuigd, zo blij dat ik was. Ik heb een paar uur moeten wachten en dat waren hele lange uren.
Na alle tegenslagen, gaat het nu dan toch eindelijk gebeuren.
Als het goed is vrijdag uitgangsecho, volgende week vrijdag folikelmeeting

Liefs

Lydia

Hé Lydia,

JEEEEEEEEEEEH JIPPIEEEEEEEEEEEEE.

Nu mag je dan toch,  na dat lange wachten, gaan beginnen. Ik ben heel blij om te lezen dat jullie er nu toch voor gaan (de vorige keer was er toch sprake dat jullie ermee zouden stoppen??). Hardstikke leuk.

Ik wil je heel veel succes wensen en ga maar fijn broeden.
Ik hoop binnenkort positief nieuws van je te lezen en dat je je kan aansluiten bij ons zwangeren clubje.

Kruimel

En Lydia.............. er is nog plaats zat op die roze wolk hoor.
Hopelijk klim je er snel bij.

Hee Lydia! Jij bent toch 'puregon in zeist gehaald Lydia'??? Je weet wel die gezellig bij ons op de koffie kwam met man!

Wij wensen jullie HEEL VEEL succes! Ik lees nog steeds mee hier dus blijf je volgen!!

lfs ing

Hoi Lydia,

Fijn zeg dat je nu kan beginnen.

Heel veel succes!

Groetjes Belle

Hoi Kruimel, Inge en Belle

Bedankt voor de lieve reacties.
Inge, ik ben inderdaad de Lydia die Puregon gehaald heeft in Zeist en op de koffie kwam met man.
Ik heb net de uitgangsecho gehad en alles was goed. Pffffffff.... ben erg blij. De eerste naalden zitten ook weer in mijn buik, en wat zijn sommige spuiten onaangenaam. Maar ik zal niet klagen, het is voor een goed doel, zal ik zo maar zeggen.
Kruimel, we hebben toch belsoten om door te gaan, na een goed gesprek met mijn gyn, hij heeft een telefoontje gedaan naar het ziekenhuis waar ik heen moet voor de punctie en de rest en dit heeft geholpen. Ben deze keer behandeld als een prinsesje toen ik belde.

Liefs

Lydia

Ik ben blij dat we jullie een beetje hebben kunnen helpen enne het resultaat willen we wel weten natuurlijk he!
lfs ing

Terug
Bovenaan