joepie, mn internet doet t weer!

A

Anoniem

Guest
Nou, zoals de titel zegt, ik kan thuis weer forummen. Fijn voor mij, fijn voor mijn baas (want dan kan ik weer werken onder werktijd) maar minder fijn voor manlief  Die vroeg zich al af of er ook ergens een tegenhanger is voor dit forum, voor mannen die daar dan kunnen klagen over hun forumverslaafde vrouw. Misschien een ideetje?

Maar goed, ik ga nu  even snel mijn foto plaatsen bij de foto wedstrijd. Tot snel allemaal!

Groetjes, Paulien

hihih gelukkig maar!!
en mijn man loopt ook al de hele tijd te zeuren dat ik tegenwoordig bijna meer tijd achter de pc doorbreng dan hij!

nou en???

groetjes marijke

Haha, precies. Nou die van mij zit nu onderuitgezakt voetbal te kijken, dus ik neem het er even van. FF alles bijlezen...

hihi ik heb mijn man ook ff op de bank gezet... ihihihih....
heb de hele dag niet kunnen "forummen" vandaag dus weer een hoop in te halen....
tja, en "forummen" is toch echt belangrijker dan zijn spel hoor!!

hihihi mijn man zit ook lekker op de bank naar een film te kijken waar ik dus echt geen snars aan vind nou dan ga ik toch ff forumen en erg dat ik dat vind  ga dalijk maar naar  bed moet morgen om 6 uur werken maar heb geen zin om te stoppen hihihihi

liefs lonkie

tuurlijk, forummen is  goed voor mijn sociale contacten en bovendien ook nog eens leerzaam. Ook hij profiteert van de tips die ik hier lees. Dusse, da s een makkelijke keuze. gelukkig is die van mij niet zo computerverslaafd, dus we hebben nooit ruzie om wie op de computer mag. Alleen is samen op de bank natuurlijk egzelliger dan alleen op de bank.

Nou, succes met bijlezen dan maar, ik heb ook nog een hoop achterstand in te halen

Terug
Bovenaan