joepie ongesteld geworden

he meiden,

ben zojuist ongesteld geworden.
pfff eindelijk verder.
Moest het even delen, hahah ben normaal nooit zo blij maar men lichaam doet het weer.

liefs nath

Hey Nath,

Dat is super!!! Stuur je de duiveltjes even deze kant op ;) Zou zo graag ongi worden, had ik ook nooit gedacht dat ik dat zou zeggen, haha!

Je lichaam heeft de draad weer opgepakt!

Liefs grotebroer

ik stuur ze direct je kant op.
je zal je ook fantastisch voelen dan echt waar.
Komt ook weer bij jou op gang lientje.
Hoelang is het geleden? Volgens mij behoor je sneller op gang te komen na een curritage dan een spontane.

Nu vraag ik me alleen nog af, heb ik wel een eisprong gehad? men zwangerschapshormoon was nog te hoog.
3 weken geleden zei de gynaecoloog dat ze zag dat er weer slijm aangemaakt werd in mijn baarmoeder, maar is het niet zo dat als er geen eisprong komt je lichaam toch zorgt dat het baarmoeder slijm weer afgestoten wordt?
Mijn idee is de cycles aankijken, en gewoon maar de nod vaststellen en gewoon testen.

liefs nath

Hey Nathalie,

Ik begrijp je blijdschap precies! Ik ben vandaag ook voor het eerst ongesteld na mijn miskraam op 28 augustus en curettage-gedoe op 20 september.
Ben helemaal blij dat ik nu eindelijk verder kan...
Ik wens jou ook veel succes met klussen komende maand!

Liefs Elin

Joehoe, het heeft geholpen!!!!!!!!!! Ik ben eindelijk maar toch ongi geworden.

Maandag 17 augustus een spoedcurettage gehad, wegens heftig bloedverlies. Ik had al met de vk besproken dat als er maandag nog geen ongi zou zijn dat ik de ha zou bellen, dan is de curettage nml 9 weken geleden.

Ik heb het gevoel als ik eindelijk de mk achter me kan laten en weer verder kan en dan bedoel ik niet eens zozeer weer aan de slag. Meer dat ik weer vooruit kan kijken, dat voelt goed!

Meiden, ik hoop dat we binnenkort allemaal andere vreugde kreten maken!

Liefs grotebroer

Lientje wat fantastisch.

Voelt heerlijk he dames, eindelijk weer verder en hopen dat we met z'n allen naar het mamaforum kunnen van juli/augustus.

KLUSSSSSSSSEEE

elin en lientje geniet ervan. en:

Als je naar de zon kijkt, is de schaduw achter je.

liefs nath

Terug
Bovenaan