joepie!? ongesteld!!

ha hahah

Goh nooit gedacht dat ik ooit nog zo zou kunnen uitkijken naar een ongesteldheid.
ik ben het na   vijf weken weer geworden ( na curretage)

normaal gesproken heb ik altijd zo iets van gad jak ik ben het weer en nu had ik zoiets van jippie m'n lichaam doet het nog en straks mogen we weer...........

grappig hoor!!!!!!

alleen ben ik het nu alweer zat want het is redelijk heftig. met meer buikpijn en ik vloei meer dan normaal.............bleh....
weet iemand   of het dan ook langer duurt......en was het bij jullie de eerste keer ook wat meer dan normaal...

wel knap dat je lichaam dan gewoon weer werkt en reageert......... uniek eigenlijk....

pffff ga lekker op de bank hangen........

groetjes tobi

Tobi,

ook bij mij was het heftiger dan normaal en duurde het langer, dit was
ook de tweede keer zo. Het hoeft dus niet zo te zijn dat je nu weer je
oude cyclus terughebt, kan best zo zijn dat het de volgende keer ook
nog wat langer duurt voordat je ongesteld bent en dat het dan ook wat
langer en heftiger is.

Een vrouwe lichaam kan op allerlei manieren reageren.

Sterkte en veel plezier het verwekken van een kindje.

Miep

Hey Tobi,

Ik kan me goed voorstellen dat je blij bent dat je weer ongi bent!!! Betekend dat je weer opnieuw kan beginnen...! Hoop echt heel erg dat het nu wel goed gaat! Heel veel succes ermee! Voor de rest kan ik geen antwoorden geven want zelf ben ik helemaal niet ongi geworden na curritage.

Liefs,

Danielle

Hoi Tobi,

Heerlijk herkenbaar weer! Ik was ook zo blij dat ik na de curettage weer ongesteld was. Bij mij was het toen ook best heftig, flinke buikpijn (had ik anders niet) en veel bloedverlies, ook duurde het inderdaad wat langer. Mijn cyclus was toen niet meteen weer regelamtig. Maar zoals Miep als zegt; dat is waarschijnlijk bij iedereen weer anders.
Ik vond het toen ook zo'n wonder dat je lichaam het allemaal weer oppakt en gewoon verder gaat. Heerlijk idee dat het dan allemaal weer op orde is.

Groetjes Landi

Hoi Tobi,

Geloof dat wij in dezelfde week zijn gecurrateerd, en ook ik ben afgelopen weekend na 5 weken eindelijk ongesteld geworden. Ook ik keek ernaar uit, maar jeetje is best heftig he?? Ik heb ook erg veel krampen en bloedverlies. Voel   me compleet kapot, en dan moest ik nog het weekend werken ook!! balen. Maar goed het is mooi weer dus........

Sterkte ermee.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan