Joepie!!!!Ook Zoë al weer 1 jaar

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vandaag een grote dag!Meer voor mijn vriend en ik dan voor Zoë.Die krijgt het allemaal nog niet zo mee!
Wij zijn vanaf gisteravond al bloed nerveus voor vandaag.VAnmiddag krijgen we het hele huis vol,maar vanmorgen hebben we het lekker met zijn 3 tjes gevierd.Net als 1 jaar geleden.Zoë is om 10.02 ´s morgens onverwacht met een keizersnee geboren,maar vanaf 14 uur ´s middags konden we pas de rest van de familie bellen.
Zoë heeft vanmorgen van ons een leuk fietsje gekregen met een duw stang.Ze vond het geweldig,maar ook de ballonnen vielen in smaak!!!
Jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om hier fotoos te plaatsen.Als ik er aan toe kom zal ik vanavond mijn zwager eens vragen ( die heeft meer verstand van computers)Dus hopelijk kan ik vanaf morgen ook meedoen met fotoos plaatsen.

groeten van Dianka

Zoë, Van Harte Gefeliciteerd met je Verjaardag.
Veel plezier vanmiddag met alle visite en cadeautjes!

Groetjes,
mama van Tijs

Leuk dat jullie het vanmorgen met zijn 3tjes gevierd hebben. Ze zal nog veel plezier hebben van der fietsje! Veel plezier van middag!!

Van harte gefeliciteerd hoor en maar lekker genieten!!
Gr jolanda mv Francesco

Bedankt voor de felicitaties.Het was een superdrukke maar ook supermooie dag.Zoë heeft er van genoten.En wij ook natuurlijk.We hebben vor ons en speciaal voor haar aparte een fototaart laten maken,waar ze heerlijk van heeft gesmuld!
De kinderen kregen allemaal een verrassingszakje mee naar huis en de ouders hebben een fotcollage meegekregen van Zoë 15 minuten oud tot Zoë bijna 1 jaar oud.Elke maand 1 foto.Hier was iedereen ook erg blij mee

JAMMER;JAMMER; Het is mijn zwager ook niet gelukt om fotoos hier op het forum te plaatsen
Ik baal als een stekker.Wil zo graag ook even showen met mijn grote kleine meid die nu geen baby meer is maar een dreumes!!!ALs ik weer bij mijn ouders ben zal ik nog een poging wagen vanaf hun computer.Mijn zwager dacht dat het misschien iets kon zijn met de beveiliging van de computer???Een of andere instelling wat niet goed was.

Terug
Bovenaan