joepie, positieve ovulatie test

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden, ik ben blij.
Ik heb een positieve ovulatie test!
Ik ben daar mee begonnen omdat ik steeds lange cycussen had van 38-40 dagen, en twijfelde of ik wel een eisprong had.

Maar wanneer kunnen we het beste klussen? vandaag? (vanavond) of toch morgen?

liefs Eva

Hoi Eva,
Gefeliciteerd met je positieve ovulatie-test!! Ik heb deze maand ook voorhet eerst met ze gewerkt. Ik had mijn positieve test donderdag en vrijdag. Ik was ook erg blij en opgelucht. Mijn vorige cyclus van opeens  61 dgn (ipv de normale 32) dus ik vroeg het me ook af.  Ik zou vandaag en morgen klussen.
Een positieve test toont toch dat je binnen 12 tot 24 uur en eisprong hebt?

Succes ermee!!!

Groetjes,
Sara

hoi sara
Bedankt voor je reactie.
Fijn is dat he, zo'n positieve ovulatie test. Ik voel me nu al voor de helft zwanger. haha
We hebben gister ook al gevreeen, dus ik vraag me af of zijn zaad dan wel nog een goede kwaliteit heeft, als we het 3 dagen achter elkaar doen.
en bij mij op de gebruiksaanwijzing staat dat het eitje binnen 24-tot 48 uur komt.
Lastig is dat he?

groetjes Eva

hoi eva,

idd tussen de 24 en de 48 uur is je eisprong,je kan dan het beste om de dag effe klussen ivm de kwaliteit van het zaad
succes met klussen
hoeveelste ronde zit je??

xxx

hoi Mier.
Dus dan klussen we morgen weer.. maar ben dan stiekum toch bang dat we te laat zijn. Maar dat zal wel niet toch? als we het gister ook gedaan hebben?

Ik zit nu in de 4e ronde.

groetjes Eva

nee dan ben je niet te laat hoor,want de zaadjes kunnen tot 72 uur overleven dus als je om de dag klust dan is het hooguit  48 uur.

ik zit nu in ronde 9 ben gister weer ongi geworden

xxx

Hoi Eva,
ja, ik voel me ook al half zwanger hahaha. Nu begin ik ook wel te twijfelen of we op tijd geklust hebben. ik had donderdag en vrijdag dus een +. we hebben donderdag en zaterdag geklust... dan zal dat toch wel goed zittenn, neem ik aan.

Wanneer heb jij en nod nu? Ik ergens rond de 20ste.

Hoi mier,
jammer dat je de 9e ronde in gaat! Succes ermee!!!

Groetjes,
Sara

hoi meiden

Oke.. dan is het dus het beste als we morgen weer klussen.
ja, ik word er zo onzeker van. erg he? haha
wat vervelend voor je mier dat je net weer ongi bent geworden

Het komt vast goed!

En sara ik heb dan 24 sept mijn nod. spannend hoor. Ben benieuwd.

fijne zondag!

Liefs Eva

Terug
Bovenaan