joepie positieve test!

A

Anoniem

Guest
ik ben blij!!! afgelopen 2 maanden waren maar vreemd. ik had plots een rare cyclus van maar 20 dagen. nu is mijn cyclus sinds mijn bevalling 3 en n half jaar terug sowieso wat afwijkend maar dit x zat het me niet lekker...
en wanneer kon ik dan mijn volgende menstruatie verwachten? 2 weken geleden overviel me plots het gevoel dat ik zwanger was... heel even en al snel deed ik het af als wishfull thinking... toch maar even een testje gedaan.. deze was negatief. de afgelopen 2 weken raakte ik steeds zo vermoeid, ook had ik veel meer trek, afgelopen week dacht ik, volgens mij ben ik toch echt zwanger! al snap ik niet hoe...
en toen werd het dan toch echt dagen aftellen, steeds schoof ik het testen een dagje uit maar vandaag dacht ik, kom op! je wil het toch weten? en het zou een hoop verklaren.
ik was ongeduldig en toen de lijn niet meteen verscheen dacht ik, zie je wel, je bent te vroeg... en toen, doe niet zo ongeduldig even wachten en kijk nog eens... ik zag een lijntje?! he hoe kan dat nou! ik heb die test  op verschillende manieren tegen het licht gehouden en ja hoor, geen twijvel mogelijk, ik ben zwanger!!

ik heb er erg naar uitgekeken, het was zwaar de afgelopen tijd, paar jaar. ik ben wel door een diep dal gegaan, en nu ben ik fysiek nog steeds niet op orde, het zal best pittig zijn en het is nog zo pril, het kan nog fout gaan....
toch geniet ik ervan en voel me dankbaar en zielsgelukkig.

dat wilde ik even met jullie delen!
groetjes,

Gefeliciteerd, geniet er maar lekker van ook al is het nog zo pril,

Liefs Lonne mama van sem

Terug
Bovenaan