joepie raak in ronde 14

A

Anoniem

Guest
ik heb net weer een test gedaan en een dikke vette streep!
ik vond het nog onzeker omdat ik zaterdag een heel licht streepje zag.
dit is echt waanzinnig!
ik heb wel al 2 maanden tarwekiem geslikt en een maansteen gedragen! denk toch dat het geholpen heeft.
ik ga naar het december forum, en wil iedereen bedanken voor de steun en adviesen het afgelopen jaar.

wil iedereen heel veel succes worden met zwanger worden en kijk maar naar mij soms duurt het gewoon wat langer.

Ruby ronde 14, 2e kindje

YEH!!! GEFELICITEERD!!
Er is duidelijk een vruchtbare periode aangebroken want iedere dag  zit ik meiden te feliciteren op dit forum!!
Geniet er lekker van!!! en ik hoop dat je fijne zwangerschap zult hebben en een goede bevalling natuurlijk!!
xxx Annette

Hy Rubi GEFELICITEERD !!!!!!!!

das snel zeg, nou het is je van harte gegund (nu ik nog hahahahahah....)

( hoe zit het nou met die tarwekiem ik heb ze weg gegooid omdat  ik allemaal rare berichtjes las over tarwekiem)

ik hoop voor je dat alles goed zal gaan en dat je over 9 mnd een wolk van een baby mag vasthouden.

Liefs xxx Didi

hy ruby,

sorry ik dacht te lezen dat je binnen 2 mnd zwanger was, (vandaar dat ik schrijf das snel.)

Ps. ik ben nu al 8 ronde bezig.

xx Didi

he ruby,
van harte gefeliciteerd, geniet er lekker van!!!! Ik heb vandaag mijn nod en tot nu toe nog geen ongi, wel een ongi gevoel, ik wacht tot vanavond, als ik dan nog niet ongi ben geworden(wat ik natuurlijk hoop) gaan we testen......zenuwachtig...
veel succes
veel liefs sas

He gefeliciteerd,
Ik heb ook vanmorgen getest en ik ben ook zwanger misschien zie ik je op het december forum??
Groeten Barbara

Van harte gefeliciteerd meid.

Kom je ook naar Decemer forum of ben je in Januari uitgerekend ??

Succes.

Liefs van mij,zoontje en kruimeltje, 4 wk 6dg

Ruby,

Van harte gefeliciteerd. Gelukkig heeft deze keer de aanhouder gewonnen. Ik wens je een hel fijne zwangerschap toe. En ik hoop tot gauw op het andere forum.

Groeten nathalie

Terug
Bovenaan