Joepie...we zijn er vanaf!!!!!!!!!

Ik duf nu eindelijk een topic te openen met de mededeling dat Isabelle zonder dat ze het zelf weet van de FOPSPEEN af is! Het is eigenlijk helemaal vanzelf gegaan. We waren nl opeens (echt hoor) haar speen kwijt. En ze heeft er sindsdien niet meer naar gevraagd. Zelfs niet toen ze ging slapen. En we beginnen er zelf niet over. Het was wel ff moeilijk toen ik voor Charlotte een nieuwe speen kocht, omdat ze nu 6 maanden is geworden. Ik dacht dat mag ik niet te opvallend doen. hihi Maar gelukkig ging ze er niet te diep op in!
Ik ben er superblij mee. Het werd echt tijd ervoor. Ik hoop echt dat ze er niet meer naar gaat vragen. Ik heb inmiddels haar speen wel gevonden hoor! Helemaal onder haar dekbed bij het voeteneinde. Maar natuurlijk niet verteld.

Zo dit wilde ik even vertellen!
Groetjes Babybelle

Joepie GEFELICITEERD!!!
Ik denk trouwens dat het nu ook niet echt fijn had gevoeld met het blaasje op haar lip....
Zo zie je maar weer soms kan het snel gaan!

Groetjes Sas

Joepie gefeliciteerd!!
Zo zie je maar weer soms kan het snel gaan!
Denk trouwens ook niet dat het nu fijn had gevoeld met dat blaasje op haar lip....

Groetjes Sas

Jeetje goed hee! komt dus vanzelf goed! hi hi, dat hou ik me dan ook maar voor met Erik die is nu ook al verslaafd aan zijn speen.....
Nu Alice haar duim nog kwijtraken..

heey wat goed!
Dat wil ik hier ook.
Maar weet zeker dat dat nog niet gaat lukken.
Als ze hier snachts wakker wordt en ze is haar speen kwijt is het huilen. Dus om zonder speen naar bed te gaan lijkt me ook niet lukken.
Misschien als we hem ook kwijt zijn. Maar heb altijd een reserve liggen. En ze weet zelf precies waar die ligt.

Terug
Bovenaan