Joepie! weer een extra echo!

Ik werd weer gebeld door mijn vk, of ik weer even wilde komen voor een extra echo.
Ze vond mijn buik zo mooi vorige keer dat ze mij graag wilde voor de echoscopiste in opleiding :D

Steeds als ik dit soort dingen vertel in mijn omgeving reageren mensen verbaasd... Ik schijn er veel geluk mee te hebben :D

Heerlijk!!! Zo'n zin om morgen weer even naar onze Uk te mogen kijken. Mijn man kan er helaas niet bij zijn, hij kan geen vrij krijgen op het werk :(.
De volgende controle is hij er wel bij en dan krijgen we ook een echo, dus ach. Kleinigheidje :)
Morgen ook de grens van 24 bereikt, dus wat er dan ook gebeurt, er wordt gevochten voor Uk :)
Tot nu toe gaat alles prima hoor, maar het idee dat er wat gedaan wordt als het nodig is... is toch wel fijn. Geeft een lekker rustig gevoel :)

Liefs Linda

Geweldig toch! Ik had die mazzel ook mn vorige zwangerschap en is superleuk! Lekker van genieten! Ik nam ook wel eens iemand anders mee, mss ook iets voor jou?

Geniet ervan, het is toch mooi om even door je buik heen te kijken naar het kleine wondertje wat erin zit!
Soms dan zou ik ook weleens door het luikje heen willen kijken van mijn buik, maar heb helaas het deurtje nog niet gevonden.
Het getrappel maakt het daarentegen weer helemaal goed!

Veel plezier morgen!

Hai Linda,

Wat en leuke verrassing dat je weer mag komen voor een extra echo! Altijd leuk om weer even naar je ukkie te spieken!

Fijn dat alles goed gaat. Fijne avond. Liefs

Terug
Bovenaan