JOEPIE!!! weer een weekend weg...

A

Anoniem

Guest
Ha die meiden,

Oh heerlijk we gaan weer eens een weekend weg. Deze keer naar ... VOLENDAM...haha lekker ver weg (niet dus..). We hebben een weekend bij Roompot geboekt, samen met een neef en nicht van ons met dochter..errug gezelli dus!!
Kids lekker zwemmen enzo....hmmm....

Jullie begrijpen heb er al superveel zin in...

gr. Ilone

Goh, wat vervelend zeg, ha ha ha! Ben je al weleens in volendam geweest? Wij zijn er in juni een dagje geweest. Ik vond het echt super grappig daar, lekker op het terras gezeten en...... van de kids zo'n foute foto laten maken in klederdracht! Helemaal leuk!

Veel plezier!

x

Hoi Juli2007   (wat is je naam???)

Het is wel de bedoeling dat we ook zo'n foto gaan doen..hihi.. lijkt me wel lache!!!

gr. Ilone

Hai Ilone

Mijn naam is Miranda. Ik wilde altijd lekker anoniem meeschrijven op het forum, maar kom er net achter dat een vriendin van mij hier ook meeschrijft, dus ik heb haar maar gelijk even een mailtje gestuurd. Dus, voortaan lekker mijn naam eronder nu het toch niet meer anoniem is, ha ha ha!

Zo'n foto moet je echt doen joh, ik heb hem op de computer staan, ik zal eens kijken of ik hem op de een of andere manier hier kan laten belanden!

x

Hoi Miranda, (klinkt toch een stuk leuker!!)

Benieuwd naar de foto!!!!!!!!

Hallo,

wat lekker dat jullie er ff tussenuit gaan! Ff lekker geen zorgen aan je hoofd hé?!

Veel plezier!

Liefs Debby.

Jullie boffen maar! Wij denken er ook over om weer een weekend Center Parcs te doen (zijn daar helemaal weg van). Jammergenoeg werk ik alle vrijdagen en maandagen en kan ik geen vrij krijgen. Dan is een weekendje niet zo aantrekkelijk. Nog even wachten dus maar voor ons. Misschien dat we in de voorjaarsvakantie gaan.

Jullie in ieder geval veel plezier!
Groetjes Babybelle

oh wat fijn zeg

wij gaan in december een weekendje naar landal,heb er veel zin in.
hoop alleen dat anouk daar wel beter gaat slapen dan afgelopen zomer op vakantie.pffff

gr petra

Terug
Bovenaan