joepie, weer genoeg voeding!!

Hallo allemaal,

Dinsdag had ik ineens niet meer genoeg voeding voor Sarah (11 weken). Ik was moe en gestresst en Sarah wilde niet goed drinken en was huilerig. Ik dacht al aan opgeven, maar heb toch even de LLL gebeld, omdat ik nog steeds geniet van het borstvoeding geven. Volgens hen moest ik veel aanleggen, ook 's nachts, veel rusten en drinken, en vooral stress vermijden (lukt helaas niet altijd), dan zou het echt weer goed komen. En inderdaad, ik heb weer voeding voor 2!! Ik ben zo blij !
Ik wilde toch even delen: Het komt echt weer goed, als je maar veel aanlegt.

Liefs van Liset, mama van Sarah 20-04-07

Hoi Liset,

Goed dat je hulp heb gezocht en niet zo maar hebt opgegeven.
Waarschijnlijk komen er nog meer van dit soort periodes, door gewoon vaak aan te leggen zijn ze het snelst weer voorbij. Je kindje kan dit heel goed zelf regelen. Als hij/zij (ben even vergeten of je een dochtertje of zoontje hebt) meer wil drinken dan jij op dat moment hebt, kom hij/zij gewoon sneller voor de volgende voeding. Gewoon aan toe geven dus.

Ik geef inmiddels al 7,5 maand bv en het gaat nog steeds goed. Niet te veel zorgen om maken hoor, is nergens voor nodig. Gewoon op verzoek blijven voeden dan regelt het zichzelf wel weer.

En als je met vragen zit:kijk eens op www.borstvoedingsforum.nl
Dat is echt een aanrader hoor, heb ik ook veel aan gehad.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Fijn he dat je ook weer meer kunt krijgen.... toen mijn dochtertje nog in het zh lag liep mijn voeding ineens erg terug door verkeerde informatie en stress. Door vaak te kolven kwam het weer overvloedig terug. Gelukkig maar. Is uiteindelijk nog 8 maanden goed gegaan.

Terug
Bovenaan