Joepie, ze slaapt 's avonds (al 3 avonden!), maar nu ....

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

ik moet even mijn vreugde met jullie delen. De afgelopen weken vertikte onze kleine meid het om 's avonds tussen 19.00 en 22.00 uur te slapen en was ze meestal wakker. Ze lag dan of in de box naar de muziekmobiel te staren, of ze was aan het huilen en moesten we haar heel de tijd wiegen.
Maar ....... ze heeft al 3 avonden 's avonds geslapen! Jawel, helemaal blij natuurlijk. Al 3 avonden 's avonds lekker op tijd kunnen douchen en op de bank neer kunnen ploffen met een bak koffie! Maar de afgelopen 2 nachten wordt ze 's nachts wakker. Na een uur tobben geef ik haar uiteindelijk maar een flesje. Wel balen, want ze slaapt al een hele tijd goed door 's nachts. Je hoort me niet klagen hoor, je kunt niet alles hebben, maar zo zie je maar weer dat het met die ukkies altijd wel iets is.

o'ja. Ligt Ilona gisteravond braaf te slapen, wat denk je: wordt de oudste wakker, helemaal overstuur (heeft ie nooit eigenlijk), ik denk eng gedroomd of zo. Gelukkig was Ilona er niet wakker van geworden!

x Miranda

Lotte krijgt bv, dus dat zal wellicht iets ander zijn, maar wilde toch even reageren.

Onze meid slaapt eigenlijk sinds de 3e week al door. Maar ineens kan ze wakker worden midden in de nacht en honger hebben. Vaak doet ze dat dan een hele week achter elkaar. Waarschijnlijk een groeispurt of zo... Daarna is het weer over.

Groetjes, Marisa

Hoi Hoi,

Die van mij (nu vijf weken) sliep ook al behoorlijk door tot half zes in de ochtend. Nu gaat ze inderdaad 's avonds na 18.00 uur en voor 22.00 uur lief slapen en komt ze ineens om half drie 's nachts voor een fles. Da's behoorlijk balen als je gewend bent dat ze doorslaapt. Ze krijgt van mij dan wel de fles hoor anders heb ik het hele huis wakker.

Maar iemand tips om haar toch weer door te laten slapen zonder dat ik haar geforceerd wakker moet houden?

Groet Karin

Terug
Bovenaan