Joepie zijn eerste tandje is door

Hoi allemaal

Ik wilde gewoon even zeggen dat laurens zijn eerste tandje al heeft. Hij was afgelopen vrijdag 4 mnd. Dus is hij er vroeg bij. Hij was al een paar dagen huilerig en hangerig. Ik dacht door het hoesten. Maar gisteren ontdekte ik dik en wit tandvlees en vanmorgen was hij er, zijn 1e tand. Onze oudste had haar eerste tand pas met 10 mnd dus hij is er snel bij.

Groetjes annegien

zo,in 1 dag van bobbel naar tand?dat is lekker snel.met 4 maanden ook by the way.
boas is nu 5,5 mnd en heeft nu 3 dagen  2 bobbels,tranen met tuiten,maar nog geen tand

staat hij al op de foto met zn juweeltje?
groetjes kari

Hoi

ik weet natuurlijk niet hoelang die bobbel er zat ik ontdekte hem pas gisteren maar hij was vanaf vrijdag niet zichzelf en ik heb nooit aan tandjes gedacht

Hier is Mats inmiddels met zijn derde tand bezig. De eerste twee heeft hij weinig tot geen last van gehad maar die derde... Overdag kort slapen en huilend wakker worden en 's avonds gaan slapen is nu ook al een paar dagen drama. Heb hem net een paracetemol gegeven en op schoot gehouden tot hij echt heel slaperig was. Nu ligt hij lekker te slapen met zijn bijtring in zijn hand!
Eerste puntje was al te zien. Hoop dat hij morgenochtend door is!

Groetjes Martinique

hoi.hoi,

Das al vroeg met 4 maanden! Bij Evi is sinds vandaag de eerste tand in aantocht (ik hoop wel snel ook de tweede, lijkt me zo'n gek gezicht 1 tandje hihi). Ze heeft er geen last van (even afkloppen), niet jengelig of dunne poepluiers.
Succes!

groetjes Sonja

hier mag ik niet naar het tandvlees kijken of er al actie is in dat kleine mondje. maar drukt met haar vinger op haar tandvlees, dunne gele poepluiers met klontjes hebben we al 2 weken ongeveer. kwijlen is behoorlijk, kauwt op alles, kletst iets minder maar weet niet of het met de tandjes te maken heeft.
ze is vandaag 19 weken.
ben benieuwd..

groetjes Miranda

Terug
Bovenaan