****** Joepie *****

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil het ook even van de daken schreeuwen..... IK BEN ZWANGER.....

Ik kan het nog niet geloven, maar het is echt zo.... Het is al raak in de 2de ronde.
Super, oh ik ben zo blij, ik kan niet onder woorden brengen wat ik nu voel!!! Ik zit hier rond te springen van blijdschap  

Ik ben zo blij dat ik het hier tegen jullie kan vertellen, want voor al de rest willen mijn schatje en ik het nog een beetje geheim houden. We willen het nog eventje ons geheimpje houden!!!

Lieve meiden, ik heb inmiddels het virus rond gestrooid, zorg dat jullie het vangen!!!

Allemaal heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel succes met zwanger worden.

Veel liefs van mij

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!! Hartstikke super voor je. Ik had afgelopen vrijdag een positieve test dus weet precies wat je voelt.
xxx bobet

Van harte gefeliciteerd. Dat is vlot gegaan bij jullie! Geniet er maar lekker van. Hopelijk werkt het virus wat jullie hebben rond gestrooid gauw.

Groetjes Marian

Super zeg, van harte gefeliciteerd!!!!! Dat is snel zeg.
Ik ben eigenlijk net op dit forum en dus ook wel benieuwd of je lang de pil had geslikt en gelijk een regelmatige cyclus had?
Ik hoop dat de glitters werken!

Groetjes Nicole

Gefeliciteerd zeg! wat goed zo snel.Ik hoop dat ik ook niet zo lang hoef te wachten,ik ben net gestopt met de pil en ben nu al   een beetje ongeduldig aan het worden,ik blijf maar tellen en rekenen.Heb jij lang de pil geslikt?ik bijna 16 jaar!! hoop dat dat niet al te veel invloed heeft. Geniet maar lekker!!groetjes swinnie

Lieve meiden,

Dank jullie wel voor de felicitaties en de leuke reacties!!

Bobet, jij ook VAN HARTE GEFELICITEERD!! Waneer is jouw vermoedelijke bevallingsdatum? Ik heb even zo zitten kijken en dat zou 6 maart 2007 worden.

Alle andere ladies wens ik super veel succes, ik weet zeker dat het bij jullie ook snel zal lukken want ik heb heel veel en goede glitters gestrooid!

Om even op de vraagjes terug te komen.... ik ben 7 jaar aan de pil geweest, dus niet zo heel erg lang.
Ik heb op 2 mei mijn laatste pil genomen, vervolgens op 5 mei mijn laatste "pilongesteldheid" gekregen en op 30 mei werd ik alweer ongesteld. Dus ik had onmiddellijk een cyclus van 25 dagen.  
 Afgelopen vrijdag was dus dag 25 van mijn cyclus en omdat we het zoooo vreselijk spannend vonden en nieuwsgierig waren, hebben we gisteren een Clearblue test gedaan en die wees onmiddellijk ZWANGER aan!!! *********** Joepie joepie joepie******* Echt onwezenlijk!
Omdat ik het niet echt kon geloven, omdat ik altijd had gedacht dat het op de een of andere manier lang zou gaan duren om zwanger te worden, hebben we vandaag opnieuw en test gedaan en binnen de minuut stond er weer op dat ik zwanger ben.
Ik zeg het jullie nogmaals ik vind het zo onbeschrijfelijk!!! Zo snel en dat terwijl ik er al zoooo erg mee bezig was.
Hopelijk blijft nu alles goed gaan en kunnen we binnen een aantal maanden een gezonde baby in onze armen houden.

Nogmaals allemaal heel veel succes, ik gun het jullie allemaal van harte om ook op die mooie roze wolk te zitten.

Veel liefs

Terug
Bovenaan