JOEPIE!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Nou jullie geloven  het nooit, maar nog geen 5 weken na mijn miskraam houdt ik vanmiddag een positieve zwangerschapstest in mijn handen!!!!

YES! Ben erg blij, maar ook voorzichtig, want het is natuurlijk allemaal nog erg vers. En we hebben maar 1 keer zonder condoom geklust! Want het was eigenlijk de bedoeling dat we even zouden wachten.... Precies het goede moment dus!

Heb al twee weken allerlei verschijnselen, vlagen van misselijkheid, vooral de afgelopen dagen, doodmoe, gespannen borsten, en een opgezette buik (wordt steeds erger!)

Ik was net bang dat ik misschien nog HCG in mijn lijf had van de vorige zwangerschap, maar denk dat dat heel onwaarschijnlijk is want heb nog 3 (!) keer getest na de miskraam (steeds met een paar dagen ertussen) en dat was steeds negatief.
De test nu is wel duidelijk, een + !  De  test is wel wat licht, maar dat komt omdat ik ook pas 4 weken ben nu. Weet dat nu precies! Makkelijk als je maar 1 keer geklust hebt haha, en dat was precies  2 weken geleden.

Ben erg blij dus, maar  ook wel een beetje  bang.... hoop zo dat het nu gewoon goed gaat! Maar daar gaan we  wel gewoon vanuit hoor.

Veel liefs, en ik hoop dat het bij jullie  allemaal net  zo snel mag lukken als bij ons!  Zeker voor de  dames die ook net een miskraam achter de rug hebben....

Eva  

gefeliciteerd meid wat leuk voor jullie, ik wens je een goede zwangerschap.

xxx kriebels

Alvast Van harte gefeliciteerd en alle geluk van de wereld!!

In een x zonder condoom netjes hoor....zo voor de eisprong

succes

kus

Gefeliciteerd meid!

Echt ongelofelijk je verhaal. Alsof het zo moest zijn.

Ik heb ook een miskraam gehad en ben ruim 2 weken geleden gecuretteerd. Dit is echt wel een opsteker dat het zo vlug al weer kan.

Geniet ervan, ook al zal dit voorzichtjes zijn, want ik weet hoe onzeker je kunt zijn.

liefs Rianne

Hoi Eva,
Proficiat!!! Wat geweldig voor je dat je meteen weer zwanger bent. Dat zal ook meerdere op dit forum veel moed geven.
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en probeer er van te genieten saampjes. Veel geluk.

groetjes ilona  

Hoi Eva,
Te gek zeg, al zo snel weer zwanger!
Ik wens je nu echt een hele fijne, mooie zwangerschap, zonder zorgen!!!
Hopelijk gaat alles goed!!
Liefs R

Dankjewel voor jullie lieve reacties!

Het is nog steeds niet helemaal tot me doorgedrongen.
Soms ben ik heel blij en andere momenten weer bang. Maar dat zal er wel bij horen denk ik.
Ga morgen meteen de gyn. bellen! haha

liefs Eva

gefeliciteerd Eva

goed hoor meteen weer zwanger! Ik kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
Geniet er maar lekker van.

Tamar

Terug
Bovenaan