@ joepie

A

Anoniem

Guest
hoi joepie...

leuk dat je met ons meelas, maar we zijn verhuisd.
we hebben een msngroepje voor ons 2 gemaakt waarin we nu verder kletsen.

zoals je hebt kunnen lezen gaat het met mij goed. morgen heb ik weer een echo.
dan ben ik 8 weken en 6 dagen. spannend hoor!

Mickey is nog niet bevallen. ze is nu 2 dagen overtijd, maar morgen heeft ze weer een afspraak bij de vk staan, dus wie weet wat die haar kan vertellen.

hoe is het met jou?
groetjes Carina

Hey Carina

Was weer op zoek naar een berichtje van jullie en toen zag ineens deze titel...dacht echt...oh is dat voor mij?! Wat leuk zeg dat je even laat weten hoe het gaat. Kan me voorstellen dat jullie ergens anders verder kletsen, maar ik was erg nieuwsgierig!

Wat fijn dat het nog steeds goed gaat met je! Ik gun het je zo ontzettend!!! Las dat je al wel weer ongerust was geweest en dat je een hartje had gezien, dus je wordt een beetje heen en weer geslingerd he?! Ik ga heel hard voor je duimen dat je over een week of 31 een mooi wondertje in je armen mag houden!

Hoe is het inmiddels met Mickey? Ze was de 14e uitgerekend, is ze al bevallen???
Ik hoop dat alles goed is gegaan!

Laat je het even weten en heel erg bedankt voor je berichtje!

(ik ben trouwens 25 jaar en ben net weer ongesteld geworden, zit nu in ronde 6 voor ons eerste kindje!  Heb wel het idee dat er 2x een bevruchting is geweest, omdat ik echt hondsberoerd was voor mijn NOD en allerlei kwaaltjes had, misselijk dus, vieze smaak en geur, bobbeltjes op m'n tepels, kramp in mijn buik, erg erg moe enz...maar dat het nog niet blijft zitten)

Liefs Joepie

hoi joepie...

ik zit momenteel een beetje in een emotionele achtbaan. niet alleen de hromonen gieren door mijn lijf, maar ook angst.

Mickey is bevallen van een dochter, genaamd Yinthe.
z is afgelopen donderdag bevallen.

spannenh he.. dat zwanger worden. in het begin vond ik het geweldig leuk, maar na een tijd was bij ons de lol er wel af hoor.. vooral na de eerste miskraam.
wie weet is het voor jullie ook snel goed nieuws!
groetjes Carina

Terug
Bovenaan