JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Wow, wat ben ik nu gelukkig. We hebben  vanavond de babykamer opgehaald, en hij is zooooooooo mooi!!!!!!!!
We hebben hem gekregen van mijn baas, ik ben zo blij dat ik wel de hele avond kan gillen.
Het was ooit een hele dure, kwam van de kids factory met benamingen overal op. Niet dat dat uitmaakt hoor, want als we zelf er een moesten kopen was het veel goedkoper geweest, wij hebben ook geen geldboom op ons rug groeien. Mijn baas moest ervan af, want hun zoontje is al een hele grote vent, die mag een nieuwe kamer.
Even verder zwijmelen, op het bedje staat bedje, en op de kast staat waar je de truitjes in moet doen en de broekjes enzo, om een idee te geven hoe hij eruit ziet. Ik moest even kwijt dat ik hier heel gelukkig mee ben. Als het voetballen is afgelopen gaat de commode uit elkaar, anders krijgen we het niet omhoog. Morgen even alles poetsen en met polijstpapier schoonmaken. Joepie, joepie, joepie.

Even heel wat anders, ik had last van maagzuur en heb nu antagel gehaald en is helemaal niet vies, vind ik, en het werkt super.

Ik ga nu stoppen, en mijn ventje weer lastig vallen. Heel veel blije kusjes

Hihihi, wat gezellig dat je zo in de Joepie-en-de-juich-stemming bent! Leuk om eens zo'n vrolijk berichtje te lezen! Fijne zwangerschap verder!

Groet,

Anouk

zo leuk zeg dat je zo trots bent op je kamertje van jullie kleine
geniet van je zwangerschap meid

25wk en 6dg

Wat super zeg. Logisch dat je er zo blij mee bent.
Bij mij werkte Antagel ook heel goed en ik vond het ook niet vies. De verloskundige zei alleen dat je het niet te lang mag gebruiken. Ik had namelijk de hele dag door last van maagzuur. Nu gebruik ik Rennies. Dat kan helemaal geen kwaad.

Ja leuk hè?! We hebben het bedje ook al opgemaakt, hihi. Natuurlijk gaat alles straks nog een keer de was in, maar dan kunnen er alvast een beetje aan wennen.
Even over de antagel, ik heb deze gisteren weer gebruikt maar toen ben ik meer dan een uur misselijk geweest, dus ik denk dat ik daar maar even mee stop.

Ik ben vandaag ook heel zielig, ik heb gewoon twee onstoken ogen en die plakken helemaal dicht als ik 's ochtends uit bed kom. Heb hier spul voor gekregen dus nu maar hopen dat het werkt. Kleintje schopt goed, dus mag verder niet klagen. Heel veel kusjes

Terug
Bovenaan