joepie!!!!!!

He dames!!!!!!

Mijn kleine meisje word zondag 1 jaar en ander halve maand gelden zat ze alleen nog op haar billen kruipen ho maar lopen pfff dat zal nog wel lang duren dachten we toen.
Bij het cb vroegen ze kruipt ze al nou meneer alleen op haar billen die man keek naar d'r en zei nou dan moet ze vast fysio hebben want bil schuivers gaan over het algemeen niet uit zichzelf lopen.
Nou dan slik je even en denk je het zal wel los lopen en inderdaad.
Een paar weken geleden ging ze oppeens kruipen zoals het hoort en sinds gister loopt ze langs de tafel en van de tafel naar de bank wat zijn wij super trots en die man van het cb nah dikke vinger !!!
Ik had het alleen tot een maand geleden heel rustig ze deed toch nog niet veel maar nu ik loop mijn benen onder mijn lijf vandaan nee lotte dat mag niet niet aan de kastjes niet de stereo hahaha geweldig de lazy days zijn voorgoed over!!!!!!!

Groetjes Kim en lotte
 
hoi

Gefeliciteerd met alles ! En veel succes met het er achteraan lopen !

Mijn oudste dochter was ook een billenschuiver, en inderdaad ook gezeur op het CB. Ze ging lopen met 17 maanden, en toen ook pas kruipen. Maar toen ze eenmaal liep, was ze ook niet meer te houden.


groetjes
Melanie
 
hee hallo,

mijn zoontje is ook een billenschuiver. we waren bij de kinderarts (voor iets anders hoor)  en hij zei ook, ach ja dan gaat hij waarschijnlijk later lopen (maar hij zat daar niet mee), hij zei ook, mijn dochtertje had dat ook, hij vondt het wel grappig. maar goed, hij staat en loopt aan de hand mee etc, dat hij wat later zelfstandig  gaat lopen daar zit ik niet mee. Je moet niet teveel naar het CB luisteren, volgens mij zijn dat mislukte artsen die daar zitten.

groetjes,
lia
 
Hallo,

Het leek wel of ik mijn eigen verhaal zat te lezen.
Ik heb een zoontje van 13.5 maand. Met 11 maanden kroop hij nog niet en kreeg ik van het cb opdracht om naar de fysio te gaan met hem. Ik heb dit echter niet gedaan omdat ik het onzin en veel te vroeg vond. Er zat beweging in hem en dat vond ik nog wel voldoende.

Met 11.5  maand kroop meneer van de ene op de andere dag en gelijk als een trein.
Nu loopt hij de hele dag, alleen nog niet los. Hij heeft een duwauto en die is zijn vriend op het moment. Als die er niet is, krijgt hij ook de eetkamerstoelen wel van zijn plaats of zijn speelgoedmand. Maar lopen zal hij........

Bij het cb komen ze vaak met de raarste verhalen aanzetten. Ik had me er al eerder aan geergerd en besloot toen me er niets van aan te trekken.
Ik ga voor het wegen en meten en natuurlijk de prikken. Daarnaast luister ik naar wat ze te zeggen hebben en doe er alleen wat mee als ik er zelf achter sta.

Die kleintjes komen uiteindelijk toch wel waar ze wezen willen.....

groetjes Petra (moeder van Thijs)
 
Hoi,

Wat gaat er opeens een wereld open als je ziet waar die 2 handjes ineens overal bij kunnen. Mijn dochter van 11 maanden kruipt sinds 3 dagen opeens voorbij, vanmorgen deed ze de tv-kast een paar keer open, ze deed een poging om te gaan staan bij de wipstoel, trok een lade in de keuken open en zat zichzelf in de oven lachend op haar knietjes aan te kijken  en eindigde helaas met haar vingers ertussen.
Wat een wereld van verschil. Veel plezier daar.
 
Terug
Bovenaan