joepie!!!!

vannacht heeft annique doorgeslapen van half 1 tot 7 uur!!
dit was echt een verademing........ heerlijk
we hebben een ander ritme toegepast
normaal gesproken gaat ze om 19u naar bed en dan moeten we haar om 00.00 wakker maken voor de laatste fles en dan slaapt ze tot half 4/ half 5, tenminste de laatste dagen.
nu heb ik haar gisteren om 17u haar fles gegeven en om 18u naar bed...
ze werd toen om half 9 wakker........ heb ik dr weer een fles gegeven en laten spelen..
om 22u viel ze in slaap tot half 12.......
toen heeft mijn vriend haar om kwart over 12 een fles gegeven en is ze in slaap gevallen om half 1 en vervolgens werd ze vanmorgen om 7 uur wakker
ik denk dat als ze om 19u in bed gaat ze gewoon haar slaapje uit heeft om 04 u omdat ze dan wel klaar wakker is....
we gaan het gewoon een tijdje zo proberen...... kijken of het werkt
ik heb haar dan liever savonds nog 1,5 a 2 uur wakker dan midden in de nacht klaarwakker..
ik had teveel in mijn hoofd , een kindje hoort savonds te slapen vanaf een uur of 7 dat is normaal.
maar bij een kleine baby werkt dat blijkbaar nog niet zo
dat komt vanzelf wel, vooral als ze er aan toe is dat haar laatste fles van 00.00 er af gaat.......
maar ff aankijken op deze manier hoe het gaat.
voor hetzelfde geld was het deze keer puur toeval hihi
groetjes sandra en annique ( 10 weken)

Hoi Sandra,

Wat heerlijk hè! Als ze doorslapen.

Het klinkt misschien raar, maar in mijn omgeving werkt het volgende bij iedereen! De laatste fles vroeger geven. Tijs is morgen 14 weken oud en krijgt op de volgende tijden zijn flesjes: 7.00 uur, 10.45 uur, 14.45 uur, 18.30 uur en 22.30 uur. 's avonds gaat hij om 20.00 uur naar bed, voor de fles van 22.30 uur moeten we hem wakker maken en dan slaapt hij door tot het tijd is voor zijn fles van 7.00 uur. Dat doet Tijs al lang erg goed. Soms moet ik er 's nachts uit om zijn tutje te geven, maar hij slaapt dan ook meteen weer verder en ik ook. Hierdoor kom ik goed aan mijn nachtrust toe, wat erg prettig is!

Hopelijk slaapt Annique vanaf nu ook beter door! Je zult zien dat je je dan heel snel veel beter gaat voelen!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan